Takie smieszne :)

1. Data: 2002-04-09 21:53:04

Temat: Takie smieszne :)
Od: vrv <v...@n...cmn> szukaj wiadomości tego autora

Rzecz, ktora sie dzis stala spowodowala, ze postanowilem napisac tego
posta.. zwyczajnie miarka sie przebrala ;)

Ide korytarzem uczelni - juz po poludniu, wiec pusto.. gdy jestem w
polowie "drogi" z kibelka na przeciwleglym koncu wyskakuje mloda sliczna
dziewczyna.. brzuch na wierzchu.. piekne mlode cialo... sliczna po
prostu .. no i idziemy tak na przeciw siebie.. no ja jestem usmiechniety
- tak mi sie przynajmniej wydaje; dziewczyna mi sie pdooba, ale nie bede
kolejnym natretnym chamem.. wiec usmiecham sie do siebie i patrze sie w
swoja strone, a nie na jej swietny brzuszek.. (no dobra, lekko z pod oka
podgladam :) hehe.. w kazdym razie, na pewno nie daje oznaki.. oo jestes
etxra.. ale bym CIe cyknal :) zwyczajnie chce ja ominac dajac jej odczuc
swobode w sytuacji sam na sam na korytarzu.. wiec kiedy juz sie mijamy,
ja sie na nia nie patrze.. olewam ogolnie rzecz biorac... no i co
widze.. dziewczyna kiedy jest powiedzmy 5 m na przeciwko mnie spuszcza
glowe ... i tak mnie mija
hehe

rzecz jest smieszna.. ale w jakis sposob utwierdzila mnie w tym czego
wczesniej nie dostrzegalem az tak wyraziscie.. otoz TA sytuacja zdarza
sie czesto.. az za czesto.. i to chyba nie tlyko w przypadku pieknych
lasek; duzo dziewczn jak mnie mija, nawet na ulicy spuszcza glowe -
zadam wiec glupie pytanie - co to znaczy? hehe

dodam ze naprawde nikogo wzrokiem nie lustruje.. z wygladu chyba jestem
sympatyczny.. i ani strasznie brzydki, ani powalajaco piekny.. wiec co
jest?? popelniam jakies tragiczne fault pas w swoim zahcowaniu.. moze to
ja powiniem sie odwracac.. lub grac skruszonego??

Niech mi ktos szczerze odpowie :)

1. Data: 2002-04-09 22:09:27

Temat: Re: Takie smieszne :)
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vrv"
> widze.. dziewczyna kiedy jest powiedzmy 5 m na przeciwko mnie spuszcza
> glowe ... i tak mnie mija hehe

To był taki kawał:
Co robi dziewczyna gdy chłopak mówi jej, że ją kocha ?
Spuszcza głowę aby zobaczyć czy to prawda...

1. Data: 2002-04-09 22:14:12

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vrv" <v...@n...cmn> wrote in message news:3CB362C0.E20CCD99@nc.cmn...
[cut]
> [...]
> ja sie na nia nie patrze.. olewam ogolnie rzecz biorac... no i co
> widze.. dziewczyna kiedy jest powiedzmy 5 m na przeciwko mnie spuszcza
[cut]
> [...]
> jest?? popelniam jakies tragiczne fault pas w swoim zahcowaniu.. moze to
> ja powiniem sie odwracac.. lub grac skruszonego??

Może jedne onieśmielasz swoim penetrującym zainteresowaniem, a inne
niepokoisz swoim (udawanym) brakiem zainteresowania (myślą, że coś nie w
porządku z ich wyglądem - jak być może ta świetna dziewczyna na korytarzu?)
:-))

Saulo

1. Data: 2002-04-09 22:14:42

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka"

No i cyniczny (Strzelec) na dodatek ! ;)))
E.

1. Data: 2002-04-09 22:16:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM"
> No i cyniczny (Strzelec) na dodatek ! ;)))

Masz rację.
Cynizm wywodzi się od cyny ;)
A z tą ja mam dużo do czynienia przy lutowaniu jako elektronik :)

1. Data: 2002-04-09 22:25:12

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" :

> [...]
> niepokoisz swoim (udawanym) brakiem zainteresowania (myślą, że coś nie w
> porządku z ich wyglądem - jak być może ta świetna dziewczyna na

A może vrv wydaje się, że dziewczyny tylko dla facetów chodzą po tym świecie
z odkrytymi pępkami lub innymi ładnymi atrybutami i w związku z tym powinny
wszystkie patrzeć mu w oczy ?
Ech, jesteście czasami śmieszni, panowie.
Dziewczyny LUBIĄ:) ładnie wyglądać przede wszystkim dla siebie samych, no i
dla SWOICH chłopaków.
A to że inni mają kłopoty ze wzrokiem, to ich sprawa i kłopot. :)))
E.

1. Data: 2002-04-09 22:26:39

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka"

> Masz rację.
> Cynizm wywodzi się od cyny ;)
> A z tą ja mam dużo do czynienia przy lutowaniu jako elektronik :)

Cieszę się że humor Ci nieco poprawiam:)
E.

1. Data: 2002-04-09 22:27:57

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM"
> Ech, jesteście czasami śmieszni, panowie.

Nie czasami tylko zawsze :)
Od urodzenia do śmierci - oczywiście wcześniej schodzimy z tego świata...
przez kobiety, które nas wykańczają na duchu i ciele ;)

1. Data: 2002-04-09 22:41:55

Od: "Pieta" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od urodzenia do śmierci - oczywiście wcześniej schodzimy z tego świata...
> przez kobiety, które nas wykańczają na duchu i ciele ;)

och .... pomyslałby kto .... biedni mezczyzni i ich biedne wykonczone
ciala.....
nie forsujcie sie tak bardzo

1. Data: 2002-04-09 22:48:51

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
[cut]
> [...]
świecie
> z odkrytymi pępkami lub innymi ładnymi atrybutami i w związku z tym

Co innego niepatrzenie w oczy, a co innego odwracanie wzroku, nespa? :-)

> Ech, jesteście czasami śmieszni, panowie.

Tylko czasami??

> Dziewczyny LUBIĄ:) ładnie wyglądać przede wszystkim dla siebie samych, no
> dla SWOICH chłopaków.

A także wbrew innym dziewczynom, a czasem dla wszystkich przechodniów, a
niektóre, o zgrozo, dla swoich dziewczyn :-)
[cut]

Saulo

Cognitive Behavioral Therapy (CBT)
NOWE KSIĄŻKI PSYCHOLOGICZNE