Tako rzecze guru

1. Data: 2007-03-02 14:02:16

Temat: Tako rzecze guru
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.
html

Czy DK leczy HIV? Ano najwyrazniej tak ;)
Bo tako rzecze dr Kwaśniewski:

"Stosujący żywienie optymalne krwi nie potrzebują bo są zdrowi, nie
przeprowadza się u nich operacji, przy których można dostać zakażoną
krew, bo nie chorują na choroby wymagające zabiegów chirurgicznych"

"Organizm dziecka potrafi zlikwidować wirusa, ponieważ zostało
przyjęte do rodziny bogatych i dobrych ludzi"

"Optymalnie żywiony nigdy nie sięga po narkotyki, bo ma rozum , niczego
się nie boi, prowadzi pogodne życie, jest szczęśliwy i nie musi
poprawiać sobie nastroju narkotykami i nigdy po nie nie sięga. Zatem
nawet zainfekowaną igłą przy wstrzykiwaniu narkotyków też nie może się
zarazić."

c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

j.

2. Data: 2007-03-02 17:03:37

Temat: Re: Tako rzecze guru
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarazić."
>
> c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

Masz jakieś kompleksy ???

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

3. Data: 2007-03-02 21:37:54

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha januszek,

Friday, March 2, 2007, 3:02:16 PM, you wrote:

> [...]

> przyjęte do rodziny bogatych i dobrych ludzi"

> "Optymalnie żywiony nigdy nie sięga po narkotyki, bo ma rozum , niczego

hahaha zajebiste
identyczne jak podejscie niektorych radykalnych wegetarian
a'la ezoteryczne banialuki ale lubie taki ton ;)
chociaz zbyt pewnie/idealistycznie brzmiacy
zreszta w podobnymi tekstami zwracam sie ku kuchni 5 przemian
co kto lubi

klinton

Oficjalne konto pocztowe europejskich internautow!
>>> http://link.interia.pl/f19e8

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2007-03-02 22:03:18

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

[...]

> Masz jakieś kompleksy ???

Całą kupę. Ale ten wątek nie o tym jest. Po prostu tak skondesowanej
głupoty to ja dawno nie widziałem. Naprawdę.

j.

5. Data: 2007-03-02 22:42:00

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

> hahaha zajebiste

A takie cos?

--
Opracowane przeze mnie żywienie optymalne jest sposobem odżywiania
przeznaczonym przez bogów dla ludzi.

6. Data: 2007-03-03 18:17:55

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> A takie cos?

> Opracowane przeze mnie żywienie optymalne jest sposobem odżywiania
> przeznaczonym przez bogów dla ludzi.
> Jan Kwaśniewski

a cos takiego?

święci dzisiejszych czasów. Takie wyrzeczenia w imię szlachetnej idei.
....<< tako rzecze wege Janusz

Jurek

7. Data: 2007-03-03 22:34:30

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> a cos takiego?

> święci dzisiejszych czasów. Takie wyrzeczenia w imię szlachetnej idei.
> .....<< tako rzecze wege Janusz

Anonimowy w gruncie rzeczy "wege Janusz" jest dla mnie nikim - czy potrafisz
to samo napisac o Janie Kwasniewskim? Nie rozplywam sie nad intelektem "wege
Janusza" i jego wielka wiedza na grupach dyskusyjnych, nie rzucam sie z zebami
na kazdego, kto chocby slowem go skrytykuje, nie tworze watkow pod tytulem "I
znowu wege Janusz ma racje". Mam nadzieje, ze twoja dieta jednak pozwala Ci
zauwazyc subtelna roznice miedzy opinia, wyrazona na grupie dyskusyjnej
dotyczacej wegetarianizmu przez anonimowego "wege Janusza", a opinia, wyrazona
drukiem przez Jana Kwasniewskiego - lekarza medycyny, autora wielu ksiazek
oraz diety, ktora naboznie stosujesz i w obronie ktorej zawsze stajesz?

8. Data: 2007-03-04 20:03:46

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> a écrit dans le
message de news:

> Anonimowy w gruncie rzeczy "wege Janusz" jest dla mnie nikim -

czlowieczenstwa tez mu odmawiasz?

>czy potrafisz
> to samo napisac o Janie Kwasniewskim?

o zadnym czlowieku nie napisze ze jest nikim.

> [...]
> zebami
> na kazdego, kto chocby slowem go skrytykuje, nie tworze watkow pod tytulem

tylko ze wypowiedzi w yum stylu na PSW znajdzie sie duzo wiecej, pozwoliles
zalozyc sobie dossier(w komputerze) w ktorym rejestruje takie "kwiatki" , w
ciagu kilku miesiecy uzbieralo sie tego wiele.

> [...]
> oraz diety, ktora naboznie stosujesz i w obronie ktorej zawsze stajesz?

niestety przeciwnicy DO, "z braku laku" atakuja osobe DrJ Kwasniewskiego
(zalosne dyskusje o tym czy on jest w ogole lekarzem), albo dyskusje (bardzo
rozciagane) o odniesieniach do biblii, ktore znalazly sie w jego ksiazkach.
Nigdy nie dyskutowalem o odniesieniach biblijnych DrJK, bo sam biblii nie
czytalerm i nie mam zamiaru w najblizszym czasie czytac.
Dodam ze bracia Lumiere(ci od kina) i Pasteur(ten od szczepionki i innych)
tez maja "na koncie" wypowiedzi za ktore sa "na cenzurowanym". Bracia
Lumiere zostali "zdjeci" z banknotow frankowych, byl duzy "halas". Pasteur
mial bardzo niskie mniemanie o kobietach(i nie tylko) i nie kryl sie z tym.
Czy to cos zmienia w ich osiagnieciach w dziedzinach w ktorych pracowali
zawodowo? Nie. Tak samo w przypadku DrJK, jego pogladu o religii zyciu
spolecznych czy ekonomii, pozostaja w cieniu tego co osiagnal w dziedzinie
medycyny. Ktos kto pozbyl sie calej masy chorob i dolegliowsci dzieki DO,
nie bedzie przejmowal sie tym ze w innych dziedzinach zycia spolecznego
poglady DrJK sa takie a nie inne.

Jurek

9. Data: 2007-03-13 07:42:14

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całą kupę. Ale ten wątek nie o tym jest. Po prostu tak skondesowanej
> głupoty to ja dawno nie widziałem. Naprawdę.

No a co w tym głupiego?

10. Data: 2007-03-13 08:01:42

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> No a co w tym głupiego?

Moze inaczej: nie ma tam nic madrego, bo to tylko socjotechniczne
slogany (w dodatku dosc nieporadnie skonstruowane, jesli chodzi o sfere
jezykowa). "Nigdy", "niczego", "nie musi", "nie moze", "nie potrzebuje",
"nie choruje". De facto jest to takie pleplanie o tym, ze zdrowy nie
jest chory, bo jest zdrowy; ze bedac zdrowym zachorowac nie moze, bo
przestalby byc zdrowy, a przeciez zdrowym byc musi, skoro nazywa sie
zdrowy. Tylko ze slowo "zdrowy" zamienione zostalo w niektorych
miejscach na "optymalny", a dowodow na te rzekoma tozsamosc niestety nie
przedstawiono zadnych. Zamiast tego sa zaklecia, ktore maja od tego
braku dowodow odwrocic uwage czytelnika i skierowac ja w strone mysli w
rodzaju "ach, chcialbym byc takim doskonalym optymalnym, wystarczy
zaczac jest tlusto, to takie proste!". Byc pieknym bez cwiczen i
wyrzeczen, madrym bez wysilku intelektualnego, oczytanym bez siegania po
ksiazki, wyksztalconym bez chodzenia do szkol - czym roznia sie te
obietnice od reklam w tv shopach?

--
Slogan - środek na wzmocnienie płuc, szkodliwy dla mózgu.

Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.
"Czosnek nie obniża poziomu cholesterolu"
Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"