Tako rzecze guru

1. Data: 2007-04-06 15:49:56

Temat: Tako rzecze guru
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Migrena/
migrena.html

"Przyczyna migreny jest wylacznie okreslony, nieprawidlowy model
zywienia, który powoduje, ze organizm wytwarza tyle i takich hormonów,
które maja wplyw na zachorowanie na migrene oraz stwarza warunki
niezbedne do wytworzenia sie nadmiernej, miejscowej przewagi ukladu
parasympatycznego w jednej lub w wiecej tetnicach".

"Gdy chory zblizy sie bardziej ze swoja dieta do korytka, bóle glowy
poprzednie ustepuja, a pozostaja tylko migreny. Nie ma bólów glowy tylko
przy stole, czyli gdy czlowiek stosuje zywienie optymalne, poniewaz
tylko wówczas istnieje równowaga w czynnosci ukladu wegetatywnego nie
dzialaja czynniki naczyniozwezajace, ani czynniki naczynio rozszerzajace
w sposób powodujacy wystapienie bólu glowy".

c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

j.

2. Data: 2007-04-06 17:19:20

Temat: Re: Tako rzecze guru
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzialaja czynniki naczyniozwezajace, ani czynniki naczynio rozszerzajace
> w sposób powodujacy wystapienie bólu glowy".

Dobrze, że to cytujesz, ale rób to dokładnie, może ktoś weźmie sobie te
słowa do serca, powiąże z "instrukcją" DO i wyleczy się z migreny. Ok. 20
osobom pomogłem wyleczyć się z tej nie choroby (Iwonka uważa, że migrena nie
jest chorobą...:) tłumacząc m. in.te słowa, które wyżej zacytowałeś. Brawo
Januszku...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-07 18:13:02

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

> "Gdy chory zblizy sie bardziej ze swoja dieta do korytka, bóle glowy
> poprzednie ustepuja, a pozostaja tylko migreny. Nie ma bólów glowy tylko
> przy stole, czyli gdy czlowiek stosuje zywienie optymalne

I znowu Prostacki Populizm. Nic dziwnego, ze Dieta Prostakow ma takich
a nie innych zwolennikow. "Dr" JK starannie ich sobie dobrał.

4. Data: 2007-04-07 18:17:54

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> I znowu Prostacki Populizm. Nic dziwnego, ze Dieta Prostakow ma takich
> a nie innych zwolennikow. "Dr" JK starannie ich sobie dobrał.

Zagadka dropsa: Co zaleci Krysia na prostate? ;p

n.p.o.g. J.

5. Data: 2007-04-07 19:05:04

Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

[...]

OT

Nie wiesz moze jaka jest roznica miedzy budzetem 1 i 2, a 3 sezonu BSG?
Bo 4 sezon ma miec taki budzet jak 3, a 3 byl zwykle strasznie nudny niestety
i nic sie prawie nie dzialo.

6. Data: 2007-04-17 08:35:02

Od: Zwolennik Opty <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

are napisał:
> [...]
> Bo 4 sezon ma miec taki budzet jak 3, a 3 byl zwykle strasznie nudny niestety

BSG skończyli się na "Kobol's Last Gleaming part 2". Dalej
to New Age'owa komercha.

"Czerwone mięso zwiększa ryzyko raka piersi"...
Pasozyt kontrolujacy zachowanie...
Cooler dzwon do prokuratury!!!
BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)