Tampony i ....

11. Data: 2001-02-22 21:19:31

Temat: Re: Tampony i ....
Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie prawda - dziewictwo ma konkretna definicje anatomiczno-medyczna
> i za dziewice uwaza sie kobiete, ktora ma zachowana blone dziewicza
> - czyli nie doszlo do jej przerwania, wzgeldnie w przypadku, gdy blona
> jest szczatkowa to nie doszlo jeszcze do pelnego stosunku. Jesli
> dziewczyna uprawia seks oralny z chlopakie - to nadal jest dziewica.

Czlowieku - na jakim swiecie ty zyjesz !!!
CZy ty w ogole nic psychologii nie liznales. Kobieta staje sie kobieta kiedy
ze tak powiem przejdzie inicjacje sejsualna - i to wcale nie musi byc
stosunek. Sa takie dziewice, ktore z "niejednego pieca jadly" jak ktorys z
grupowiczow napisal.

> Generalnie uzywanie tamponow zawsze nosi ryzyko przerwania blony
> dziewiczej przy czym zalezy to od tego jakiego rodzaju jest blona.
> Jesli wiec dziewczyna nie chce ryzykowac takiej utraty dziewictwa
> lepiej niech do czasu pierwszego stosunku uzywa podpaski

Fizycznie nalezy uzywac tamponow zgodnie z ich zaleceniami - czyli nie za
duze - i stosowac zgodnie z zasadami higieny - odpowiednio dlugo/krotko.
Jesli dziewczyna chce pojsc na basen to co - zabronisz jej.

=hno=

12. Data: 2001-02-22 22:20:11

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> skrev i meddelandet
m.torun.pl...
On Thu, 22 Feb 2001, Hno wrote:

> [...]

nie prawda - dziewictwo ma konkretna definicje anatomiczno-medyczna
i za dziewice uwaza sie kobiete, ktora ma zachowana blone dziewicza
--------------------------------------

Podobno, we Francji, ginekolodzy zarabiala fortuny na zszywaniu blon
dziewiczych, u kobiet z krajow muzulmanskich... Czy po takim zabiegu, wg
Twojej definicji, tez sie jest znow dziewica?

mb

13. Data: 2001-02-23 01:24:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Feb 2001, Magdalena Busk wrote:

> Podobno, we Francji, ginekolodzy zarabiala fortuny na zszywaniu blon
> dziewiczych, u kobiet z krajow muzulmanskich... Czy po takim zabiegu, wg
> Twojej definicji, tez sie jest znow dziewica?

ja wiem? Chyba nie, raczej jest to kobieta po rekonstrukcji chirurgicznej
blony dziewiczej - tak bym to nazwal. W Rosji robia to dla kobiet
muzulmanskich tez i to taniej :-)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

def.
JAROSŁAWSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE im. OJCA PIO
JAROSŁAWSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE im. OJCA PIO
Jak poradzić sobie z aftą?
Jaki program