Tanie pralki w Krakowie

1. Data: 2001-07-23 11:21:14

Temat: Tanie pralki w Krakowie
Od: Roderic <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Gdzie w Krakowie są sklepy ze względnie tanimi pralkami ?
Kolega doradza wycieczkę po hipermarketach, ale tu na grupie czytałem o
sklepach ze sprzętem mającym małe uszkodzenia, a za to tańszym nawet o
kilkaset złotych - gdzie coś takiego jest w Krakowie ? A może są jeszcze
jakieś inne możliwości zaoszczędzenia ?
Polecano mi też www.allegro.pl (niestety nie ma tam preferowanej przeze
mnie malutkiej Ardo :-( ) - czy uważacie kupowanie tam za dobry pomysł ?

Pozdrawiam
Roderic

1. Data: 2001-07-25 14:31:17

Temat: Re: Tanie pralki w Krakowie
Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roderic napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>sklepach ze sprzętem mającym małe uszkodzenia, a za to tańszym nawet o
>kilkaset złotych - gdzie coś takiego jest w Krakowie ? A może są jeszcze

Popatrz w Euro. Maja tam sporo delikatnie uszkodzonego sprzetu. Podzwon do
hurtowni, sklepow i ponegocjuj ceny - 5% -10% bez wiekszego problemu

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-07-26 12:24:23

Od: Roderic <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9jml7n$cng$1@news.onet.pl> T.Zon napisał(a):

> Popatrz w Euro. Maja tam sporo delikatnie uszkodzonego sprzetu. Podzwon do
> hurtowni, sklepow i ponegocjuj ceny - 5% -10% bez wiekszego problemu

Dzięki - byłem w Euro, ale nie przekonali mnie chyba. Zamierzam
kupić w jednym z Tajmaxów - goście za płacenie gotówką z miejsca
spuszczają 100 zł, a jak się pogada to więcej. Tyle, że mają denerwujący
styl bycia (taki dobry sprzedawca), no ale trzeba to strawić.

Pozdrawiam
Roderic

1. Data: 2001-09-06 23:04:07

Od: "MarekWoj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roderic <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...sutkak...

> [...]
> spuszczają 100 zł, a jak się pogada to więcej. Tyle, że mają denerwujący
> styl bycia (taki dobry sprzedawca), no ale trzeba to strawić.

Sorry to test

sprawa spadkowa
Poszukuję projektów domów 4-6 rodzinnych
Nogi doławki ogrodowej
Malowanie grzejników - pytanie
Zakupy AGD w Warszawie