Re: Tanio!!! Igły do frywolitek

Data: 2005-07-24 21:08:54
Temat: Re: Tanio!!! Igły do frywolitek
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm>

Agnieszka spod Krakowa napisał(a):
> hmmm... a ja miesiąc temu zadałam pytanie odnośnie włóczek, bo chciałam
> zamówić. I jeszcze nie dostałam odpowiedzi :( W sumie włóczki kupiłam gdzie
> indziej - tanio i szybko. Jakoś "wojtkowi" chyba specjalnie na moim
> zamówieniu nie zależało - jego strata. Może moje doświadczenie z tą
> pasmanterią jest tylko niechlubnym wyjątkiem ?
> Pozdrawiam
> Agnieszka

Kiedys (za pierwszym razem mimo mojego maila poslali mi za pobraniem,
bylam wscielka bo chcialam male koszty a tu pomylka) i zaplacilam za
pobraniem ale Pani napisala mi ze nastepnym razem zrekompensuje mi ich
blad, no i doczekalam sie, tym razem nic nie placilam za wysylke a w
miedzy czasie dostalam bez zadnych kosztow wzornik wloczek szydelkowych,
ktore raczej chetnie wysylaja :o)

Pozdrawiam
Monika z Rybnika