Taras - pomocy!

1. Data: 2003-08-29 10:37:27

Temat: Re: Taras - pomocy!
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
news:Xns93E67F1CAD894Barti@193.41.112.8...
> [...] fachowe strony w necie, żebym mógł poczytać
> jaki styropian, jaka folia, jaka wylewka.[...]

Archiwum pl.misc.budowanie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-08-29 10:41:27

Temat: Taras - pomocy!
Od: Bartek <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!

Mam następujący problem. Z mojego tarasu była źle odprowadzona woda,
wziąłem się za przeróbki i okazało się że pod spodem jest wylewka,
mokra wata ocieplajaca i znowu wylewka. Totalne nieporozumienie.
Skuliśmy to wszystko praktycznie do zera i teraz moje pytanie:
Wiem mniej więcej jaka powinna być kolejność warstw uszczelniająco-
ocieplających na tarasie (część tarasu znajduje się nad salonem) lecz
może znacie jakieś fachowe strony w necie, żebym mógł poczytać jaki
styropian, jaka folia, jaka wylewka. Ewentualnie może macie do
polecenia jakąś ekipę która mi to fachowo zabezpieczy i zrobi
odpowiedni spadek i odprowadzenie wody.

Z góry dziękuję,
--

B.A.R.T. : Biomechanical Android Responsible for Troubleshooting

1. Data: 2003-08-29 12:33:08

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> styropian, jaka folia, jaka wylewka. Ewentualnie może macie do
> polecenia jakąś ekipę która mi to fachowo zabezpieczy i zrobi
> odpowiedni spadek i odprowadzenie wody.

Poza tym co napisała Hanka, jeśli szukasz ekipy, to dobrze byłoby
podać choćby region :-)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

duże kwiaty
marmurowy parapet a kwiatki
czy przed malowaniem położyć białą farbę?
Lodówka do zabudowy czy wolnostojąca
Parkiet- tanio