Targi rolno-spożywcze w Polsce

1. Data: 2007-03-06 21:07:11

Temat: Targi rolno-spożywcze w Polsce
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasz kochany i fotogeniczny minister rolnictwa wydał katalog "Targów
Rolno-Spożywczych w Polsce 2007". Pobrać go można ze strony ministerstwa:
http://www.bip.minrol.gov.pl/strona/DesktopDefault.a
spx?TabOrgId=1210&LangId=0

Poza zdjęciem ministra są tam wszystkie imprezy, w tym targi ogrodnicze,
które jak mniemam najbardziej nas interesują. Plik do pobrania w formacie
pdf otwiera się automatycznie po kliknięciu na ten link:
http://www.minrol.gov.pl/FileRepozytory/FileRepozyto
ryShowImage.aspx?item_id=20610

Jednocześnie oświadczam, że nikt z członków mojej dalszej i bliższej rodziny
w tym ministerstwie nie pracuje ;-)

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2007-03-07 07:16:58

Temat: Re: Targi rolno-spożywcze w Polsce
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Minister nie lubi Śląska?:)

--
Pa, Gabi

- - -
http://tabaza.sapijaszko.net

3. Data: 2007-03-07 08:49:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Minister nie lubi Śląska?:)
>
> --
> Pa, Gabi

Zauważyłam że Kielce , nie liczyłam ale najwięcej targów jest u Miłki :)

Pozdrawiam TeresaR

4. Data: 2007-03-07 10:21:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Minister nie lubi Śląska?:)

Bo w Chorzowie to tylko krówki sprzedają? ;)
Ale mikołowskich kur też nie raczył zauważyć ;( ;( ;(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2007-03-07 11:15:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Minister nie lubi Śląska?:)

Sosnowiec nie leży na Śląsku i nigdy nie będzie !

Re: Rzeka Ina - stan obecny
trawa na tarasie
Podcinanie drzewek owocowych
Kiedy aereacja młodego prawnika?