Targi w Strzelinie - sprawozdanie

1. Data: 2006-04-09 15:21:01

Temat: Targi w Strzelinie - sprawozdanie
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frakcja północna rośnie w siłę ;-))
W tym roku zima poźno odeszła co wyraźnie odbiło się na ilości wystawców i
wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:
http://republika.pl/pl_ogrodnicy/
Reszta niech żałuje.
Do zobaczenia na targach kwiatowych w Strzelinie 13 maja w sobotę :-))
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2006-04-09 15:40:09

Temat: Re: Targi w Strzelinie - sprawozdanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:e1b8sa$or0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Frakcja północna rośnie w siłę ;-))

W porównaniu z południową nie macie szans :))))

> [...]
> wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
> sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:

Żałuję już od tygodnia. A teraz napiszcie, co było i co kupiliście ciekawego
:D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-04-09 16:21:36

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
> sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:

Żałuję i to bardzo !!:-(
Szczególnie , że zobaczyłam moje koleżanki !
Teresa, Nina i Sylwia - czy Wy przypadkiem nie jechałyście przez Wejherowo?
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2006-04-09 16:45:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):

> Żałuję i to bardzo !!:-(
> Szczególnie , że zobaczyłam moje koleżanki !
> Teresa, Nina i Sylwia - czy Wy przypadkiem nie jechałyście przez Wejherowo?
> pozdrawiam, Bogda

Buu, Teresa miała nie jechac, a mi w koncu nikt nie dał znaku;-((

--
Gosia

5. Data: 2006-04-09 17:41:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
> sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:

Szkoda że nie dojechali bo pogoda i zakupy udaly się,
ceny były na naszą kieszeń.
Najbardziej cieszę się ze spotkania grupowiczów :-))) DZIĘKI :-)))

> Do zobaczenia na targach kwiatowych w Strzelinie 13 maja w sobotę :-))

Postaram się być i zapraszam innych bo warto :-)

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2006-04-09 17:42:42

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tylko dlatego że macie cieplej ,dzisiaj to nawet śnieg padal (-:

> Żałuję już od tygodnia. A teraz napiszcie, co było i co kupiliście
> ciekawego
> :D

Nawet gdybym kupiła tylko jedną roślinkę to i tak wracalabym zadowolona:-)
Jak na spóżnioną wiosnę, to uważam że wystawcy spisali się .
Moje zakupy to ;
Eryngium varifolium
Heuchera "Creme Blulee"
Anacylcus depressus
Abies balsamina "Nana"
Pinus mugo Pumilio
Po drodze jeszcze zaczepiłyśmy szkółkę,nabyłam klonika ,
podobal mi się pokrój, a póżniej będe dochodzić co on za jeden :-)

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2006-04-09 18:24:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

Buu, Teresa miała nie jechac, a mi w koncu nikt nie dał znaku;-((

Niestety były same przeszkody (-:,
Pewność dopiero miałam w piątek że jadę .:-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2006-04-09 18:27:36

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Żałuję i to bardzo !!:-(
> Szczególnie , że zobaczyłam moje koleżanki !
> Teresa, Nina i Sylwia - czy Wy przypadkiem nie jechałyście przez
> Wejherowo?

Jechałyśmy,ale Sylwia jak zwykle pracowicie .
Powrotna droga była przez Kartuzy .

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2006-04-10 19:55:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jechałyśmy,ale Sylwia jak zwykle pracowicie .
> Powrotna droga była przez Kartuzy .

No, nie !!
Chociaż na herbatkę mogłyście wstąpić :-)
Musimy sie razem wziąć za Tę Sylwię, przecież Ona ciągle w biegu.......
Następnym razem - nie wybaczę.
pozdrawiam, Bogda.

10. Data: 2006-04-11 16:10:03

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
> sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:

Uzupełniająco parę zdjęć :-)
http://fotogalerie.pl/galeria/teresar17924;jsessioni
d=0CE57CFCA5B446B964ED7FF74E60D404Pozdrawiam TeresaR> Do zobaczenia na targach
kwiatowych w Strzelinie 13 maja w sobotę :-))> Pozdrawiam> --> Jerzy Wierzchnicki>
http://ogrodniczek.republika.pl/

zasiane :-)
witam - mam pytanie odnośnie stawu
Swierk placze :(