Re: Tato?!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tato?!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 Mar 2018 10:28:28 GMT

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
>>> dzieciaki. To one płacą najwyższą cenę za pasje rodziców - powiedziała
Rogozińska."

> [...]
>
> co do dzieci tego alpinisty, to nic im do tego,
> tak jak mu nic do tego, co w duszy tym dzieciom zagra.
>
> zniewalanie przyjmuje rożne postacie, także te dobrorodzinne
> przyjmujace za dobro tylko to, co współmałżonkowi, dzieciom
> lub rodzicom jest na rękę.
>
> ikselkus, ja np. nigdy nie winiłem swojego ojca,
> ze wyjeżdżał za granice i nie był przy nas.
> przysyłać "dużo", wierz mi, tez nie przysyłał.
>
> tym bardziej nigdy nie zrozumiem, ze można cokolwiek zarzucić człowiekowi,
> który postanowił zmierzyć się, bez żadnego przygotowania, z czymś nieosiągalnym.

Wielu rzeczy nie rozumiesz, Jacku, bo jesteś ZBYT dobry. A to jest,
niestety, rodzaj kalectwa - jak kochanie bliźniego BARDZIEJ, niż siebie
samego. Wtedy robi się krzywdę sobie i swojej rodzinie, a nawet naraża na
najgorsze niebezpieczeństwa.

Ważną rzecz tu przeczytałam - niestety Twoja Żona nie potrafi tutejszej
naszej relacji widzieć zgodnie z tym, czym ona rzeczywiście jest i
przypisuje jej zgoła inne cechy, takie, których absolutnie w tej relacji
nie ma i zresztą być nie może.
Jeżeli więc nasze tutaj rozmowy sprawiają jej przykrość, to powinniśmy je
zakończyć. Pozdrawiam ją serdecznie. I Ciebie. Pokaż jej, co napisałam -
niech będzie spokojna.

--
XL