Re: Tato?!

Data: 2018-03-07 06:17:03
Temat: Re: Tato?!
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 20:32:57 UTC+1 użytkownik CookieM napisał:

> Mackiewicz był wcześniej uzależniony od hery i wspinanie się po górach
> było dla niego odskocznią od nałogu, z którego z wielkim trudem wyszedł.
> Manicheizm i dwubiegunowe, czarno-białe widzenie rzeczywistości nie
> zawsze moim zdaniem jest słuszne.

oczywiscie:) czestokroc nie da sie po prostu odpowiedziec
tak lub nie na postawione pytanie,
bo jest to zalezne od wielu aspektow w pytaniu nie uwzglednionych.
wiec dosc czesto poprawnie i jak najbardziej sprawiedliwie,
mozna odpowiedziec "tak i nie", oraz dodac wyjasnienie
w jakim kontekscie czy sytuacjach, co jest prawdziwe.

jacek

> No, ale gnoza, czyli religia elit,
> pozwala się czuć lepszym od tych nieświadomych na dole. Każdy ma swój
> sposób na dowartościowanie.

tak i nie.