Tato?!

51. Data: 2018-02-10 10:58:59

Temat: Re: Tato?!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

... bo stawiasz wtedy w jednym rzędzie Błogosławioną Rodzinę Ulmów z tym alpinistą!

52. Data: 2018-02-10 15:09:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-09 o 22:53, i...@g...pl pisze:
> Paniusiu, niegdyś, kiedy ludzie mieli cięższe życie i dostarczało im ono dosyć
adrenaliny w samym procesie walki o PRZEżycie, byli życiowo mądrzejsi i mniej
rozwydrzeni niż ci dzisiejsi

Aaaa, to dlatego udało się ludziom "odkryć" Amerykę :):)
I to dlatego plemiona i sekty religijne wyrzynały się nawzajem, bo byli
mądrzejsi i mniej rozwydrzeni.

Ja ty coś pierdolniesz, to aż się słabo robi. To było jeszcze głupsze
niż Nobel dla Stalina.

> - dostatkiem i ,,robtacochceta". Gdy odpowiedzialny męzczyzna (np. mój Dziadek)
szedł do woja i na wojnę, to zwalniał kobietę z danego (wzajemnie) słowa.

Łaskawca :):) Zwalniał kobietę z danego słowa... A jakby nie zwolnił to
klops :):)
To było i głupie i śmieszne :)

> Planował rodzinę dopiero, gdy wrócił. Żeby sierot po sobie nie zostawiać.

No ideał normalnie. Pewnie żywcem do nieba wzięty.

Czy ty naprawdę nie widzisz jak się ośmieszasz takimi infantylnymi tekstami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2018-02-10 17:10:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Te ,,teksty" są wzięte z faktów - są ,,infantylne" tylko dla ludzi nieliczących się z
nikim oprócz siebie samych.

54. Data: 2018-02-10 21:47:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2018 o 01:24, j...@o...pl pisze:
> [...]
bardziej kochał ją (adrenalinę) niż swoje dzieci, krzywdzi te dzieci, czy nie?

narkotykôw, hazardu... krzywdzi swoje dzieci, kiedy w efekcie swej słabości ginie?

Jakoś bardziej ujmująco. :)

Ewa

55. Data: 2018-02-10 21:50:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2018 o 15:09, Kviat pisze:

> Łaskawca :):) Zwalniał kobietę z danego słowa... A jakby nie zwolnił
> to klops :):)
> To było i głupie i śmieszne :)

A tak poza tym całym klopsem - gdybym miała wybierać, to zamiast
naciąganych anegdot "o dziadku, który zwalniał ze słowa babcię",
wolałabym opowiadać "o dziadku, który zlodowaciał na Nanga Parbat." ;)

Ewa

56. Data: 2018-02-10 23:09:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A o synu?

57. Data: 2018-02-11 09:03:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoja Babcia i Mama na pewno też by wolały. Ba, pasjami!

58. Data: 2018-02-11 18:55:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a7b6ba4$0$564$65785112@news.neostrada.pl...

> Oczywiście. Na głupotę trzeba reagować.

W jakim celu? Większą krzywdę robisz napędzając ją do pisania
tych bzdur. Robisz jej przysługę przedłużając jej czas na "antenie".

> "Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili."
> Czy jakoś tak. Są też inne wersje.
> "Zło zwycięża, gdy dobrzy ludzie nic nie robią."
>
> https://pl.wikiquote.org/wiki/Edmund_Burke

> Tylu ludzi siedzi na rękach w tramwaju, gdy plują na jakąś ukraińską
> studentkę...

Z tym że XL robi większą krzywdę pisząc tu i rozgłaszając te brednie.
Zauważ, że tylko Ty na to reagujesz. Gdyby nie Ty nie byłoby
nikomu niepotrzebnych tasiemcowych wątków.

> Gdyby ikselka była marginesem, to bym ją olał. Czas, gdy to był margines
> minął.

Ale skutków żadnych nie osiągasz. XL ma poglądy betonowe.
Nie zmienisz ich dyskusją. Rozmawiając z nią tylko dajesz
jej platformę dla rozgłosu. Mało tego, poświęcając tym głupotom czas
niejako wartościujesz je jako na tyle cenne aby z nimi polemizować.

> [...]
> złość.
> Nie muszę wspominać, że dany student ze Szwecji jest ciemniejszej
> karnacji. Urodził się w Szwecji, zna tylko szwedzki, angielski i ledwo co
> polski. Nie ma nic wspólnego z Arabami z islamem czy innym oszołomstwem.
> Normalny człowiek, urodzony i wychowany w cywilizowanych warunkach i
> innych nie zna.
> To tylko przykład. Na co dzień zderzają się z takimi "drobnymi"
> złośliwościami, zamykanie drzwi windy na uczelni przed nosem itp.
> Tylko dlatego, że mają ciemniejszą karnację skóry.

I podziel się jakie odnosisz skutki rozmawiając z XL...
Coś się zmieniło na lepsze w Szwecji od tego?
Nie oszukuj się.

> Nie da się powstrzymać widząc coś takiego. Nie da się nie reagować.
> Byłbym nieuczciwy wobec siebie ingerując w tamtych przypadkach, a tutaj
> olewać. A tak się składa, że subskrybuję grupę, więc nie będę udawał, że
> tu się nic nie dzieje :)

Ale nic nie wskórałeś do tej pory i nic nie wskórasz rozmawiając
z tym betonem na emeryturze z tysiącem godzin wolnego czasu.

> Z uporem maniaka jest mi trudniej ignorować jej brednie, bo tu mieszkam. I
> jej brednie dotyczą mnie osobiście np. w postaci jej wyborów w trakcie
> glosowań do parlamentu.
> Jako osobnik zamieszkujący inny kontynent, wziąłbym z Ciebie przykład i
> wrzuciłbym do ignorowanych. Po cholerę denerwować się jakąś
> nacjonalistyczną prowincją? :)

Nie mów mi, że masz nadzieję że tą rozmową tutaj wpłyniesz
na rezultaty jej głosowania bo się poleję ze śmiechu...

59. Data: 2018-02-11 21:54:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie mów mi, że masz nadzieję że tą rozmową tutaj wpłyniesz
> na rezultaty jej głosowania bo się poleję ze śmiechu...

Już?

60. Data: 2018-02-12 08:02:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-11 o 18:55, Pszemol pisze:

> W jakim celu? Większą krzywdę robisz napędzając ją do pisania
> tych bzdur. Robisz jej przysługę przedłużając jej czas na "antenie".

Jesteś niepoprawnym optymistą.
Zakładasz, że przestanie pisać :):)

> Z tym że XL robi większą krzywdę pisząc tu i rozgłaszając te brednie.
> Zauważ, że tylko Ty na to reagujesz.

No niestety.

> Gdyby nie Ty nie byłoby
> nikomu niepotrzebnych tasiemcowych wątków.

Może gdyby więcej osób reagowało...

> Ale skutków żadnych nie osiągasz. XL ma poglądy betonowe.

I to zwalnia ludzi z reakcji?

> Nie zmienisz ich dyskusją. Rozmawiając z nią tylko dajesz
> jej platformę dla rozgłosu.

Eeee?
Ja daję? To nie jest moja prywatna grupa.

> Mało tego, poświęcając tym głupotom czas
> niejako wartościujesz je jako na tyle cenne aby z nimi polemizować.

Widzę to inaczej.
Jak jest grupa osób w tramwaju, to każdy ogląda się na innego, że ktoś
inny przecież zareaguje. W konsekwencji nikt nie reaguje.

> I podziel się jakie odnosisz skutki rozmawiając z XL...
> Coś się zmieniło na lepsze w Szwecji od tego?

Pisałem o sytuacji w Polsce...

> Nie oszukuj się.

A Ty myślisz, że jak ktoś w tramwaju reaguje, to zmienia poglądy agresora?
Nie zmienia. Liczy się coś innego.

> Ale nic nie wskórałeś do tej pory i nic nie wskórasz

Wyciągasz pochopne wnioski (a może i nie...).
Ja nie mam podglądu na to, ile osób czyta grupę.
Jeżeli masz, to chętnie się z nimi zapoznam.

> rozmawiając
> z tym betonem na emeryturze z tysiącem godzin wolnego czasu.

Też mnie to nic nie kosztuje.
A skoro nikt nie reaguje, to....

> Nie mów mi, że masz nadzieję że tą rozmową tutaj wpłyniesz
> na rezultaty jej głosowania bo się poleję ze śmiechu...

Przecież nie na rezultaty JEJ głosowania liczę. Sam zauważyłeś, że to beton.

Pozdrawiam
Piotr

Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu