Tato?!

61. Data: 2018-02-12 08:57:45

Temat: Re: Tato?!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, że obaj się posikaliście - już dawno. Ale to nie koniec... sikania :-)

62. Data: 2018-02-14 06:50:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 10:19:01 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> odpowiedz ikselkus sama sobie; moze wowczas > zauwazysz blad w obwinianiu alpeisty
> za to, co mu w duszy gra.
>
> No no no, Jacku, tylko nie próbuj konfrontować SAMOLUBNEGO wyczynu tego człowieka z
ALTRUISTYCZNYM poświęceniem się bliźnim!!!!

ikselkus, wszystko, byc moze niestety, co ludzkosc osiagnela,
jest przejawem indywidualizmu. jednak nie wszystko kolektywizmu,
co daje przyklad chocby Stalina.
dla Ciebie to moze sprawy rozlaczne,
ale postep cywilizacyjny, naukowo-techniczny, co w naszej rzeczywistosci
dobrobytny, oparty jest na indywidualizmie.
byc moze kiedys bedzie inaczej, ale poki co, tak jest.

poza tym wolnosc wyboru zawsze pozostanie wolnoscia,
o ile bezposrednio nikomu nie szkodzi.

moze to dla ciebie dziwne, ale nawet poswiecenie zycia za honor,
nawet w przegranej sprawie, czy ojczyzne, do tej wolnosci nalezy.

ten alpinista nikogo nie skrzywdzil - mial po prostu cel w zyciu.
kazdy z nas ryzykuje - liczy sie, jakie sa jego intencje.
jesli nie sa zle - sa jego dobrym, dobrowolnym wyborem.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

63. Data: 2018-02-14 10:21:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> ten alpinista nikogo nie skrzywdzil - mial po prostu cel w zyciu.

Jego dzieci to osądzą.

64. Data: 2018-02-14 20:26:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a813c10$0$600$65785112@news.neostrada.pl...

> Jesteś niepoprawnym optymistą.
> Zakładasz, że przestanie pisać :):)

Przestać nie przestanie, ale skończy się na tytułach wątków jeśli
nikt tematu nie podejmie - tymczasem dzięki Tobie, a raczej przez
Ciebie, na grupie są dziesiątki-setki postów dziennie z jej udziałem
i brednie są wałkowane do znudzenia.

> No niestety.

Co oznacza że gdybyś nie reagował to mogłoby się jej znudzić gadać do
siebie.

> Może gdyby więcej osób reagowało...

Ludziom szkoda czasu na naprawianie nienaprawialnego.

> I to zwalnia ludzi z reakcji?

Oczywiście.
Nie ma sensu tracić czasu na działania z góry skazane na niepowodzenie.

> Eeee?
> Ja daję? To nie jest moja prywatna grupa.

Nie jest, dajesz jej platformę do rozgłosu dyskutując z nią.
Reagując na jej brednie.

> Widzę to inaczej.
> Jak jest grupa osób w tramwaju, to każdy ogląda się na innego, że ktoś
> inny przecież zareaguje. W konsekwencji nikt nie reaguje.

Ale ona żadnej krzywdy konkretnej osobie w tramwaju nie robi.
Ona krzywdę robi głosując w urnach wyborczych, nie ma sensu
reagować tu, bo mało kto tą grupę czyta. Wręcz przeciwnie, im
więcej do niej piszesz tym więcej generujecie razem bzdur.

> Pisałem o sytuacji w Polsce...

I coś się zmieniło w Polsce od dyskusji z XL??

> A Ty myślisz, że jak ktoś w tramwaju reaguje, to zmienia poglądy agresora?
> Nie zmienia. Liczy się coś innego.

Twój przykład z tramwajem jest nieadekwatny.

> Wyciągasz pochopne wnioski (a może i nie...).
> Ja nie mam podglądu na to, ile osób czyta grupę.
> Jeżeli masz, to chętnie się z nimi zapoznam.

A masz pogląd na to co wskórałeś?

> Też mnie to nic nie kosztuje.
> A skoro nikt nie reaguje, to....

To będziesz dolewał do pieca...

> Przecież nie na rezultaty JEJ głosowania liczę. Sam zauważyłeś, że to
> beton.

A na co więc liczysz? Bo Twoja działalność zaśmieca tutaj grupę.
Ewidentne jest że Twoja działalność sprawia że ona wysyła WIĘCEJ
niż wysyłałaby bez Twojej reakcji.

65. Data: 2018-02-14 20:29:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> Ewo, ikselkus ma tylko niezbyt wnikliwy poślad na ten szczególny
> przypadek.
> tak w ogóle to bardzo mądra i zazwyczaj nadzwyczaj sprawiedliwa istota.

Buahahaha!!!

66. Data: 2018-02-14 22:50:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ona krzywdę robi głosując w urnach wyborczych

Tobie i innym SBkom na pewno. Musicie wyżyć za 2000.
Zabroń mi głosować, SBku - ,,zabierz babci dowód!"

LOL Ale mam ubaw jak tutaj te wasze utyskiwania czytam ???

67. Data: 2018-02-14 23:24:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,Uratuj kraj. Zabierz babci dowód!" - słynna już na cały kraj (i nie tylko) lewacka
hipokryzja, wzywająca do pozbawiania niewygodnych osob prawa wyborczego w imię...
DEMOKRACJI.

,,Dyskusja" dwóch lewackich palantów w tym wątku na temat j.w.
LOL

68. Data: 2018-02-15 10:41:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-14 o 20:26, Pszemol pisze:

> Przestać nie przestanie, ale skończy się na tytułach wątków jeśli
> nikt tematu nie podejmie - tymczasem dzięki Tobie, a raczej przez
> Ciebie, na grupie są dziesiątki-setki postów dziennie

To chyba inną grupę czytamy.
Albo mam lepsze filtry, bo nie zauważyłem dziesiątków postów dziennie, o
setkach nie wspominając.
Mocno przesadzasz.

> Ale ona żadnej krzywdy konkretnej osobie w tramwaju nie robi.

To była analogia.
Nie do krzywdy. Do braku reakcji.

> I coś się zmieniło w Polsce od dyskusji z XL??

Nie wiem. Może ktoś kto czyta wyciągnie wnioski i się coś zmieni.
Pewne jest to, że od braku reakcji na pewno nic się nie zmieni.
I historia pokazuje, że brak reakcji nie pomaga.

> To będziesz dolewał do pieca...

Zawsze mogę udawać, że to deszcz pada.

Mam propozycję. Sokoro tak bardzo denerwują Cię moje odpowiedzi do
ikselki, to uaktualnij filtr i po kłopocie.

> A na co więc liczysz? Bo Twoja działalność zaśmieca tutaj grupę.

Twoja argumentacja jest dość zbieżna z poglądami niektórych naszych
polityków. Oni też uważają, że protesty przeciwko faszystom to
niepotrzebne prowokowanie faszystów. Że to nie faszyści są winni, tylko
ci co ich "prowokują" protestując przeciw nim.
Mają pretensję do protestujących zamiast do faszystów. Nie byłoby
faszystów, nie byłoby protestów.
Wydaje im się, że jak ludzie nie będą reagować, to faszyści sami
zdechną... Niczego ich historia nie nauczyła.

Bo widzisz, ja uważam, że to ona zaśmieca grupę. Przestanie śmiecić, to
nie będę miał powodów protestować.
Nie rozumiem dlaczego swoje żale kierujesz do mnie. Nie ten adres.

> Ewidentne jest że Twoja działalność sprawia że ona wysyła WIĘCEJ
> niż wysyłałaby bez Twojej reakcji.

No nie mów, że przestanie pisać bo się poleję ze śmiechu...

Pozdrawiam
Piotr

69. Data: 2018-02-15 16:38:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo widzisz, ja uważam, że to ona zaśmieca grupę. Przestanie śmiecić, to
nie będę miał powodów protestować.

Prawo do protestu jest jednym z kluczowych praw w demokracji. Protestuj na zdrowie.

> No nie mów, że przestanie pisać bo się poleję ze śmiechu...

Czy leci z nami urolog? - tu pan ma nietrzymanie.
:)

70. Data: 2018-02-20 02:47:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 lutego 2018 10:21:23 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał: