Re: Tatuś szczęśliwy?

11. Data: 2015-03-17 21:22:41

Temat: Re: Tatuś szczęśliwy?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-17 o 20:31, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-17 19:42, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> A to trzeba mieć, żeby strzelać?

Foch!

> W kuchni to wolę patelnią lutnąć.

A ja jw.

Ewa

12. Data: 2015-03-17 21:25:40

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-17 o 20:14, Ikselka pisze:

> Ja też, ale BĘDĘ miała. Strzelać to właściwie umiem, mieliśmy w LO sporo
> tego na PO, a nie chwaląc się byłam nawet lepsza, niż MŚK 3-)
> jednak to był tylko kbks, więc... A tu i broń inna, i papier potrzebny.
> http://boungler.pl/forum/showthread.php?tid=1984

to jeszcze to ci się może przydać:
http://www.kravmagakielce.pl/
i będzie już komplet.

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

13. Data: 2015-03-17 21:35:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 21:25:40 +0100, ikka napisał(a):

> to jeszcze to ci się może przydać:
> http://www.kravmagakielce.pl/
> i będzie już komplet.

Kto wie. Znajomy to prowadzi, szkoli też BOR-owców, nawiasem mówiąc. Może
się zapiszę, kto wie. Na razie priorytetem jest broń.
--

Ikselka
pewni siebie.

14. Data: 2015-03-17 21:59:00

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-17 o 21:35, Ikselka pisze:

> Kto wie. Znajomy to prowadzi, szkoli też BOR-owców, nawiasem mówiąc. Może
> się zapiszę, kto wie. Na razie priorytetem jest broń.

Dla kobiety to świetna sprawa. Polecam.

15. Data: 2015-03-17 22:02:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-17 21:59, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Dla kobiety to świetna sprawa. Polecam.

Zwłaszcza na ruską swołocz pożądającą gwałtu i grabierzy.
Albo niemiecką.
Albo borowską.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

16. Data: 2015-03-17 22:35:21

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-17 o 22:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-17 21:59, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Zwłaszcza na ruską swołocz pożądającą gwałtu i grabierzy.
> Albo niemiecką.
> Albo borowską.

nie wiem czy na ruską, ale w jaja uczy kopać pierwszorzędnie :)
po takich treningach pizzę możesz jeść bez wyrzutów sumienia, kondycja
idzie w górę niesamowicie no i - co wg mnie najważniejsze - znacznie
lepiej zdajesz sobie sprawę z własnych ograniczeń.
IMVHO - każda kobieta powinna umieć się bronić. To nie znaczy, że masz
pokonać 90 kg faceta w walce. To znaczy, że masz zdążyć mu władować
kopa tam gdzie należy, poprawić z kolanka i zwiać :)

Tym bardziej, drogie panie, że wiele narzeka na tłuszczyki itp,
katuje się głupimi dietami, nie umie zrobić kilku pompek i brzuszków
ani przebiec kilku kilometrów. Takie treningi to generalny remont
całego organizmu.
Nadal polecam krawkę, w każdym wieku, tym bardziej, że na treningach
często większość osób jest w wieku wcale nie gimnazjalnym ani nawet
studenckim :)

17. Data: 2015-03-18 06:25:42

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2015 o 22:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-17 21:59, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Zwłaszcza na ruską swołocz pożądającą gwałtu i grabierzy.

Grab Jerzy? Nie znam człowieka :(

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

18. Data: 2015-03-18 08:33:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-18 o 06:25, Wiesiaczek pisze:

> Grab Jerzy? Nie znam człowieka :(

A grab jeży znasz?

Ewa

19. Data: 2015-03-18 12:08:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 22:35:21 +0100, ikka napisał(a):

> [...]
> Nadal polecam krawkę, w każdym wieku, tym bardziej, że na treningach
> często większość osób jest w wieku wcale nie gimnazjalnym ani nawet

Tak, to wszystko prawda. I na pewno więcej pożytku (samoobrona), niż z
głupich aerobików, na które traciłam czas.
--

Ikselka
pewni siebie.

20. Data: 2015-03-18 12:26:55

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 20:31:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-17 19:42, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> A to trzeba mieć, żeby strzelać?

Samo huknięcie może nie wystarczyć.

> W kuchni to wolę patelnią lutnąć.

Oby tylko nie przywarł/a. Bo patelni szkoda.

M.

Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!
Weganie :)