Re: Tatuś w krótkich spodenkach...

Data: 2010-03-16 19:38:10
Temat: Re: Tatuś w krótkich spodenkach...
Od: glob <r...@g...com>

glob napisał(a):

> A tak, że na świecie masz samobójstwa plasujące się na drugim miejscu,
> na pierwszym są wypadki. A tak, że w końcu sferę , którą tak wypierają
> ludzie zagarnięci memami afirmacji
> życia.....ucywilizujemy......eutanazja. Umiecie czytać? Ja nie
> napisałem, że niemowlaki mają popełniać samobójstwa. A dojdzie do
> tego, że jak ludzie przestaną być gnani ślepym instynktem życia, to
> eutanazja będzie dla każdego... jako wolność wyboru śmierci. Masz
> dokładnie podane, po to ludzie odchodzą , bo mają przyjść nowi, i
> muszą mieć przestrzeń.

Co jest nie tak, przecież nie ma czegoś takiego jak podaje S. że
samobójca działa wbrew swoim genom, tylko jest tak, że samobójca
działa zgodnie z genami, bo jest zapisane także umieranie w tychże
genach.S. przyłożył do genów, że one troszą się o ''przetwanie'' i
zawęził ten sens... gdyby jedynie tak było...ludzie by nie umierali.
Czyli przyłożył do genów i zamkną je we własnej chęci życia... i
dlatego często w badaniach genetycznych pojawiają się jedynie
interpretację tych genów,[ własne widzimisie]. Poza tym doświadczenia
życiowe tak jak wpływają na memy tak też wpływają na geny...więc te
kategorie nie są raz na zawsze ustalone... każde doświadczenie
życiowe, bo życie się zmienia ma wpływ na jedno i drugie. Równie
dobrze, możemy chodzić na czworakach, gdy doświadczenie życiowe,
wniesie informację, że tak jest najlepiej.
Oczywiście są również zapisy w naszych genach, które są zawężane przez
kulturę i wtenczas ludzie tworzą sobie warstwę oficjalną jak cnota i
jest nudno, a pod warstwą oficjalną dzieją się dużo ciekawsze rzeczy.