Tatuś w krótkich spodenkach...

61. Data: 2010-03-16 21:14:32

Temat: Re: Tatuś w krótkich spodenkach...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 22:04, glob <r...@g...com> wrote:

> Samobójstwo jest taką samą śmiercią jak umieranie na starość, tylko w
> przypadku samobójstwa wykorzystujesz gen śmierci do świadomej decyzji.

Przyczyn smierci czlowieka jest wiele. Inna jest smierc nagla, w
wyniku uszkodzenia narzadow niezbednych do podtrzymania zycia, a inna
jest smierc na skutek procesu starzenia organizmu. Wnioskuje ze nie
wiesz chlopie co to gen. Popisujesz sie niewiedza! Przeczytaj z
pozytkiem bo nie rozumiesz pojec, ktorych uzywasz.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kod_genetyczny. Warto uzupelnic luki
edukacyjne!

J-23 itede...

62. Data: 2010-03-16 21:26:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 22:10, glob <r...@g...com> wrote:

> No widzisz, a kiedyś na wsi na starość byłeś wyrzucany z domu jako
> niezdolny do pracy .. czyli wyrzucany na śmierć, bo niepotrzebny.
> Teraz jeszcze z dwadzieścia lat by takie osoby pociągneły, więc nie
> masz wpisane , że koniecznie żyjesz setkę, ten gen śmierci możesz
> wykorzystać wcześniej, lub później. Tak jak samobójstwo prymitywie.

glob pisze: tak jak samobójstwo prymitywie.

Fajnie sie przy tym krzywo oplul.

63. Data: 2010-03-16 21:26:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> wiesz chlopie co to gen. Popisujesz sie niewiedza! Przeczytaj z
> pozytkiem bo nie rozumiesz pojec, ktorych uzywasz.

Dupku jeden, prawie nigdy ludzie nie umierali śmiercią naturalną, w
średniowieczu niedożywali 40-lat, bo nie byŁo medycyny, bo nie było
antybiotyków, więc co umierali wbrew genom, teraz masz atnybiotyki
które powodują przedłużenie życia aż walniesz często z niewydolności
organizmu, czyli teraz jest normanie, genetycznie.? Kurwa durniu
samobójstwo jedenastolatka to wykorzystanie genu odpowiedzialnego za
umieranie. Jesteś tak prymitywny jak jakiś pies , ślepa afirmacja
życia... dołucz się buraku.

64. Data: 2010-03-16 21:38:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> glob pisze: tak jak samobójstwo prymitywie.
>
> Fajnie sie przy tym krzywo oplul.

Po prostu twierdzicie, że człowiek działa wbrew genom, a to jest
niemożliwe... to tak jak mając DOWNA, według was można zaprzeczyć
genom i down zniknie......tak debile? Znika? No przecież działamy
wbrew genom, powinien zniknąć?

65. Data: 2010-03-16 21:43:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 22:26, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> samobójstwo jedenastolatka to wykorzystanie genu odpowiedzialnego za
> umieranie. Jesteś tak prymitywny jak jakiś pies , ślepa afirmacja

nieuk glob pisze: dołucz się buraku
sam sie doucz, nie "dołucz"

Wiesz co to sa chromosomy? Wiesz co to kwas dezoksyrybonukleinowy?

66. Data: 2010-03-16 21:46:11

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 22:38, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> niemożliwe... to tak jak mając DOWNA, według was można zaprzeczyć
> genom i down zniknie......tak debile? Znika? No przecież działamy

Kto twierdzi ze czlowiek dziala wbrew genom? Nie slyszalem! Nic
takiego nie przeczytalem!

67. Data: 2010-03-16 21:53:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> nieuk glob pisze: dołucz się buraku
> sam sie doucz, nie "dołucz"
>
> Wiesz co to sa chromosomy? Wiesz co to kwas dezoksyrybonukleinowy?

Doucz się debilu, bo łańcuch DNA to informacja
------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/Samolubny_gen

Wyjaśnieniem jest tu korzyść w postaci reprodukcji własnych genów.
Interesujące, że wyglądające na altruistyczne zachowania osobników
powodowane są jak najbardziej "egoistycznymi" działaniami genów. Na
przykład owady społeczne(mrówki,pszczoły,termity) potrafią poświęcić
życie jednostki dla dobra społeczności. Innym przykładem są zachowania
niektórych zwierząt w stosunku do osobników spokrewnionych, np. opieka
nad rodzeństwem.

Tego typu zachowania były (i czasem są nadal) często tłumaczone
"dobrem gatunku". Dawkins przekonuje, że nie ma mechanizmu, który
dbałby o dobro całego gatunku.

68. Data: 2010-03-16 21:53:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 16:13:35 +0100, Vilar napisał(a):

> A własnie, że tak
> (że pozostanę w zaproponowanym przez Ciebie stylu dyskusji :-)) )
>
> MK

Otóż nie; użyty przeze mnie przykład wzięty akurat z dziedziny mody
pozwolił Ci na zlekceważenie go tylko z powodu mizernego znaczenia samego
zjawiska "moda" jako niewpływającego rzekomo na mentalność dziecka i na
rodzaj relacji z rodzicem.
Podobnie jednak mogę podać inne przykłady, bo zjawisko jest szerokie i ma
głębokie podłoże: statystyczny tatuś obecnie czyta niemal to samo, co jego
synek, czyli Wiedźmina oraz inne bajki, bawi się tym samym co synek, vide
głównie i tylko gry komputerowe, ogląda to samo kino, czyli równie
infantylne filmiki... Infantylizacja kultury sięga obecnie dna. I to
wszystko własnie na skutek infantylizacji dorosłych, spowodowanej z kolei
łatwą dostępnością do towarowego/kulturowego chłamu, brakiem prawdziwego
wykształcenia i ambicji życiowych polegających na chęci wybicia się ponad
chłam i kulturę masową. Wspólny język z synem/córką/dzieckiem to jedynie
infantylne płytkie rozrywki i zainteresowania, przy coraz uboższym zasobie
środków (słownictwo, wiedza, wspólne doświadczenia) do porozumiewania się
bezpośrednio. A wszystko to w linkowanym wczoraj przeze mnie artykule jest
opisane najlepiej jak można.
--

Ikselka.

69. Data: 2010-03-16 21:59:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> Kto twierdzi ze czlowiek dziala wbrew genom? Nie slyszalem! Nic
> takiego nie przeczytalem!

No jeśli popełnia samobójstwo, to według ciebie łamie zapis przetwania
genetycznego, a tak naprawdę obserwowalne jest u owadów, samobójstwo
wpisane w ich geny [umieranie], bo ich samobójstwo jest troską o
gatunek. Człowiek umiera, bo nowi i nowy układ genetyczny musi mieć
miejsce na dalsze trwanie , więc gatunek nie troszczy się o jednostki,
jeśli jednostka może umrzeć dla dobra stada[ wojna], to to robi, więc
przyśpiesza gen śmierci w siebie wpisany.

70. Data: 2010-03-16 22:55:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> ..drepcze zadowolony obok synka w równie krótkich. Dwaj mężczyźni
> nowych czasów.

Reklama proszku do prania. Tatuś z dziećmi bawi się w ogrodzie, a po
zabawie mamusia strofuje dzieci i tatusia, że ubrudzili koszulki.
Dodatkowo tatuś dostaje klapa po pupie. Dlaczego tych wspaniałych
mężczyzn traktuje się jak nieodpowiedzialne dzieci, po których trzeba
wszystko robić/poprawiać, bo oni robią to źle?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Kobieta, mężczyzna, chaos.
PANORAMA NA...