Tel SEX ???

1. Data: 2004-12-11 15:29:24

Temat: Tel SEX ???
Od: "keriss" <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam darmowy weekend, i mogę dzwonić
w sieci idea za darmo. Więc pomyślałem że jesli któraś z pań ma ochotę na
bardzo nieprzyzwoite i szczere rozmowy, to jestem do dyspozycji. Proszę
tylko o puszczenie sygnału lub sms ewentualnie maila. Mój tel. 506808444. Na
pewno oddzwonię. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-11 16:17:24

Temat: Re: Tel SEX ???
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo nieprzyzwoite i szczere rozmowy, to jestem do dyspozycji. Proszę
> tylko o puszczenie sygnału lub sms ewentualnie maila. Mój tel. 506808444.

i co nikt nie dzwoni ??a to przykro ,moze dorzuc kilka stówek ,moze wtedy
ktos zadzwoni.
człowieku ,nie mas zprzyjaciół ,znjaomych ,rodziny??
p.

1. Data: 2004-12-11 17:03:35

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co nikt nie dzwoni ??a to przykro ,moze dorzuc kilka stówek ,moze wtedy
> ktos zadzwoni.
> człowieku ,nie mas zprzyjaciół ,znjaomych ,rodziny??

hihi, przecież nei będzie z babcią świntuszył - a jak widać bardzo mu na tym
zależy:D
biedaczysko, mnie tam go żal, nikt nie chce z nim świntuszyć, nawet przez
telefon, nawet za darmo...
uszanujmy jego tragedię :D
kroofka

1. Data: 2004-12-12 01:31:39

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kroofka" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> biedaczysko, mnie tam go żal, nikt nie chce z nim świntuszyć, nawet przez
> telefon, nawet za darmo...
> uszanujmy jego tragedię :D

pieprzony nieudacznik
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-12-12 10:37:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> tym zależy:D
> biedaczysko, mnie tam go żal, nikt nie chce z nim świntuszyć, nawet przez
Rany, nie karmić, przecież to go właśnie kręci :///

KRusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-13 14:29:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> pieprzony nieudacznik

No właśnie chyba wcale nie pieprzony. Albo za mało?

z poniedziałkową choć nie będzie to pewnie myśl złota:
głupawką Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-12-16 10:11:26

Od: "Rafal \"Cwikus\" Cwik" <c...@a...dla.prywatnych.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Dec 2004 16:29:24 +0100, keriss <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl>
wrote:

Podales swoj numer. Zapewnie Ci rozrywke przez nastepne w tygodnie, gratis.

Wolisz Pana Tadeusza via sms, czy Trylogie? Zebys nie plakal, ze nie
miales wyboru. Jak penis nie staje, to sie za ksiazki czlowiek brac
powinien ;-)

--
Zycze wielu wzwodow przy polskiej literaturze
Cwikus

co to za cienie lub jak uzyskac taki efekt?
No muszę pochwalić
Ladna kobieca pizama - gdzie?
Sex przez tel (tylko dla pań)
polecam krem do rąk