Re: Telefon znowu dzwoni.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Telefon znowu dzwoni.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5jaqgunidok4.6hyb680gokfm$.dlg@40tude.net>
<k5hcgu$8fq$1@news.icm.edu.pl>
<9...@g...com>
<507c3f90$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<507c4aac$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<507c6478$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
Date: Mon, 15 Oct 2012 22:01:02 +0200

Dnia Mon, 15 Oct 2012 12:40:35 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
Wyjazd_integracyjny__i__1920_Bitwa_Warszawska_najbar
dziej.html

> Może z jakiś czas zrobią takie podsumowanie dziesięciolecia np.?:
>
> Bitwa Warszawska, Odsiecz Wiedeńska

BITWA pod Wiedniem :-)))
Kiedy córka odbierała bilety, wymsknęło jej się "Rezerwacja na "Odsiecz
Wiedeńską" na nazwisko..."
Pani w kasie popatrzyła na nią z politowaniem i poprawiła: "Na Bitwę pod
Wiedniem"! - a wzrok miała taki, jakby owa "odsiecz wiedeńska" była dla
niej ewidentnie wy-tworem własnym mojej córki, wyrażeniem pierwszy raz w
ogóle pojawiającym się w życiu owej pani 3333-)

> i co tam jeszcze zdążą zrobić.
>
> Stalker, a ludzie narzekali na Ogniem i Mieczem...

No pewnie! A skoro już o "wielkich ekranizacjach", to np taki "Pan Tadeusz"
- flaki z olejem, kicz nad kiczami, gniot nad gnioty. Żal.
Jedyne co tam dobre, to postaci grane przez Binczyckiego i Lindę... no ale
Binczycki i Linda to zawsze i wszędzie była (L. nadal jest) aktorska Klasa,
choćby tylko na odpuście bańki mydlane puszczali...
(by XL)