Re: Temat do dyskusji

Date: Sun, 03 Apr 2011 10:59:40 +0200
From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Temat do dyskusji

Dnia 2011.04.02 23:04, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> temat do dyskusji i proszę tak jak za dawnych lat bywalo
> http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,9348906,RPO__
Panstwo_nie_dba_o_niepelnosprawnych.html

Tylko co tu dyskutować?

Wiesz - to ja wczoraj pokazywali, że NFZ ani inna agenda rządowa nie dba o
rehabilitację. Lubie po ciężkich urazach lub po udarach zostają sami :/ Po szpitalu i

sanatorium zostajemy sami.
Złożyłem wniosek o sanatorium,to mi "zaproponowali" abym wziął osobę towarzyszącą za
2000 zł :).
Turnus opłacę sam, bo nie jestem szczurem wyścigowym 2 stycznia (w tym dniu to ja
tworzę produkt krajowy brutto) potem to już nie mam szans.
Państwo chyba dba o to abym został w domu i kasował opiekę społeczną zamiast robić,
płacić podatki i tylko dostawać niezbędnik w formie sanatorium lub
regularnego turnusu rehabilitacyjnego.

Już tutaj robiłem bilans, że w ramach ratowanie budżetu, państwu się opłaca dopłacać
do aktywnych bo bilans wydatków i przychodów (PIT, VAT, Akcyza - kto
zarabia więcej wydaje) jest korzystniejszy, a zatem jest mniejsza dziura budżetowa.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)