Temat rzeka - pralka.

31. Data: 2013-05-24 19:38:25

Temat: Re: Temat rzeka - pralka (ładowana od góry)
Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:14, Miroo pisze:

> I, jak słyszałem, właśnie z tego powodu można montować (i montuje się)
> słabsze łożyska niż w pralkach ładowanych od przodu.

no właśnie doświadczyłem chyba tego

32. Data: 2013-05-27 02:02:15

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Pralka ładowana od góry musi mieć silniejsze amortyzatory- bo na nich
> stoi. I właściwie to one się w nich najczęściej psują. W ładowanych
> "normalnie" raczej się nie psują, a jak już- to nie dają aż takich
> efektów "tanecznych":-)

tylko dlaczego to zwykłe pralki zwykle wędruja po domach a nie ładowane od
góry?

33. Data: 2013-05-27 07:00:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> tylko dlaczego to zwykłe pralki zwykle wędruja po domach a nie ładowane od
> góry?

Może ze względu na znaczną różnicę ilości? Statystyk nie posiadam, ale
przecież tych ładowanych z góry jest dużo mniej. Poza tym- z uszkodzonymi
łożyskami bębna też potrafi nieźle podskakiwać- nawet przy dobrych
amortyzatorach.
--

Chiron

Pralka do zabudowy. Dylematy.
Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję
smieci.
Jak ugryźć Solidny Dom?
Bosch WLX 2027 FPL warto ?