Temperatura wody w zbiorniku CWU

1. Data: 2009-10-29 08:03:09

Temat: Temperatura wody w zbiorniku CWU
Od: GoAbroad <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być optymalna temperatura wody,
która jest podgrzewana i przechowywana w zbiorniku CWU podłączonym do
pieca jednofunkcyjnego? Miałem 60 C ale to chyba dość sporo bo nie
potrzebuję aż tak gorącej wody... Czy można ustawić np 45 C, czy jest
jak jakieś minimum...?

2. Data: 2009-10-29 09:15:15

Temat: Re: Temperatura wody w zbiorniku CWU
Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

GoAbroad pisze:
> [...]
> pieca jednofunkcyjnego? Miałem 60 C ale to chyba dość sporo bo nie
> potrzebuję aż tak gorącej wody... Czy można ustawić np 45 C, czy jest

Jezeli jest to piec na paliwo stale to sprawdź w instrukcji jaka jest
optymalna temperatura jego pracy. Po drugie pamiętaj, że warto raz na
jakiś czas podgrzać zbiornik CWU do >80 C aby wybic zyjace w nim bakterie.

3. Data: 2009-10-29 13:45:51

Od: GoAbroad <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli jest to piec na paliwo stale to sprawdź w instrukcji jaka jest
> optymalna temperatura jego pracy. Po drugie pamiętaj, że warto raz na
> jakiś czas podgrzać zbiornik CWU do >80 C aby wybic zyjace w nim bakterie.

Jest to Vaillant jednofukcyjny-kondensat, poszukam w instrukcji
informacji na ten temat.
Doczytałem, że ma opcję programu - 1 raz w tyg. podgrzewa wodę do >70
w celu eliminacji bakterii.

4. Data: 2009-10-30 19:01:52

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 45*C

5. Data: 2009-10-30 19:59:57

Od: GoAbroad <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 20:01, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
> ja mam 45*C

Znajomi na zasobniku podgrzewanym piecem węglowym też mają 45*C. U
siebie też tak ustawiłem.

Zdzieranie farby olejnej
Dokupienie białych kloszy
zmywarka do zabudowy electrolux