Re: Tenis po żydowsku...

From: "olo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
Date: Sat, 23 Feb 2013 16:52:09 +0100

Użytkownik "Fragile"

>Ja nic nikomu nie każę. Jedynie zauważam.

Więc umknęły twojemu postrzeganiu moje próby rozmów z globem poprzez
przeciwstawianie swoich argumentów. Ponieważ zamiast tego zawsze oferował
konfrontację obelg, która imo jest poznawczo jałowa, zawiesiłem swoje
starania :)

>Do niczego się nie poczuwaj :) Postępuj w zgodzie ze sobą samym :P

Przecież to truizm. Cofam, wydawało mi się to samoczywiste, tylko jak
oglądam wystąpienia polityków to chyba to taką oczywistością jednak nie jest
:(

>Ja od diagnozowania jestem daleka :)

Lub przynajmniej diagnozy uzupełniasz prośbą o ich nietrafność?
Paranoja to komplement dla poglądów globa.
"Wszystkie postaci obłędu zawierają urojenia, opierające się na błędnej
interpretacji rzeczywistych spostrzeżeń. Przeróbka spostrzeżeń jest pod
względem formalno-logicznym prawidłowa, błędne jest tylko założenie
urojeniowe. W każdym obłędzie urojenia tworzą zwartą, usystematyzowaną
całość, są logiczne pod względem formalnym. Chorzy dążą do uzasadnienia
swoich przekonań. Brak rozpadu struktur osobowości i zaburzeń kontaktu
emocjonalnego. Urojeniom towarzyszy właściwy wydźwięk afektywny. W obłędzie
prześladowczym afekt napięty, lęk, działania obronne."
Pod względem formalnej logiki, uzasadnianie jego uprzedzeń dalekie jest od
poprawności.
Zresztą każdy wyznawca, jakiejkolwiek religii ten kliniczny obraz schorzenia
spełnia. Witaj więc w kolejnym klubie paranoików, tylko chciałbym dodać że
to Manitou jest jedynym prawdziwym Bogiem ;)

>Nic z tego nie wynika, ponieważ napisałeś jedno kluczowe zdanie:
>"Jedyną osobą która bluzgów nie owija w bawełnę to faktycznie jest glob", i
>właśnie wtedy lawina ruszyła na dobre. I nic jej nie powstrzyma. Możesz
>więc czuć się za nią odpowiedzialny :)
Skoro szukamy "sprawcy", to już poznałem lokalny folklor rasistów.
Odezwałem się tylko dlatego, że zaskoczyła mnie twoje puszczanie do nich
oka.

> Ja i wszyscy katolicy świata tego
>zostaliśmy mianowani "katolickimi sukami/pizdami", a grupa zyskała nowe
>wątki, jak chociażby "Szkoła" :)

Mogę tylko zapewnić, że to nie pierwszy i nie ostatni raz. Nie sądzę też
abym ja czy ktokolwiek inny był w stanie to zmienić, chociaż nie wykluczam
że glob zakocha się w jakiejś katoliczce i kiedy będzie jej podczas
pielgrzymek towarzyszył, zmniejszy aktywność swoich publikacji ;)

>Sytuacja miała miejsce, i to jest istotne.
>Jednak rozumiem, że Ty możesz mieć inne o tym zdanie.

Ja tego zupełnie nie wykluczam. Nie wierzę też jednak w UFO pomimo setek
tysięcy potwierdzających to świadectw. Nie wykluczam też faktu że to
prowokacja bojowników Dżihadu , lub jakiś odtrącony poprzez panny Radwańskie
urażony wielbiciel. wyznawca judaizmu itd, itp. Natomiast przypinanie na tej
podstawie łatek narodowi, to rasizm w czystej postaci.

pzdr
olo