Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko

Data: 2003-07-14 18:56:21
Temat: Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko
Od: "casus" <c...@g...pl>

> No dobra, rozumiem. Ale kto w takim razie taki lek stworzyl i poco?
>
> Czemu okulistka go zaleca? Zapomniala ze na krotkowzrocznosc nie ma
> lekarstw czy skonczyla inna szkole niz casus?
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina

Bo lek ma rowniez inne dzialanie na cos innego.
Nie jest bledem lekarskim zapisanie tego leku, gdyz kiedys byl uzywany w
leczeniu krotkowzrocznosci ( szkola rosyjska ). O tym tez juz kiedys
pisalem, wiec znowu musisz szukac w archiwum. Badania dowodza, ze w leczeniu
krotkowzrocznosci nie przynosi pozadanych efektow, ale dla uspokojenia
pacjenta mozna go dac, niech ma uczucie, ze sie go leczy. "Moja szkola" :-)
to odrzuca, osobiscie nie jestem zwolennikiem takiej psychoterapii:-), ja
mowie prawde i uswiadamiam stan faktyczny. Na margo - nie wiem, jaka szkole
konczyla pani doktor, ale mysle, ze takie gdybania nie sa potrzebne.

casus