Re: leczenie wzroku (Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko)

Data: 2003-07-17 18:34:24
Temat: Re: leczenie wzroku (Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko)
Od: Sabinka <s...@w...pl>

On Thu, 17 Jul 2003 14:28:25 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Coz, nie dalej jak tydzien temu mialem odwarswienie siatkowki u 18 letniej
>dziewczyny z wada -0,5 sph na oba oczy. Rzadkosc, ale jednak.
>A dla Sabinki odpowiedz - nie nadepnelas na drazliwa nute. Mozesz pytac, ale
>staraj sie rozumiec odpowiedzi i wyciagaj z nich nie pojedyncze detale, ale
>meritum, bo inaczej rozkladasz temat na czynniki pierwsze omijajac rzeczy
>wazne.
>Aha - a tym straszeniem na prawde sie nie przejmuj. 99% braku ryzyka.
>
>pokojowy zawsze:-)

No ciesze sie ze pokojowo bo juz sie balam ;)

Ale chyba jednak nie bede Cie o nic pytac bo najwyrazniej za malo
inteligentna jestem zeby zrozumiec Twoje odpowiedzi.
Byc moze Tobie chodzi o to ze jak powiesz "masz nosic okulary bo
innego wyjscia nie ma" to mam to przyjac do wiadomosci, podziekowac za
rade i sobie pojsc. Mnie jednak interesuje _dlaczego_ nie ma innego
wyjscia. Jak rowniez "dlaczego" dotyczace innych tematow zwiazanych z
oczami mnie interesuje i wiekowe podwaliny mnie nie przekonuja.
To moze jednak poszukam informacji gdzie indziej.

--
Pozdrawiam jak zwykle pokojowo, Sabina