Termin badania 9.08.2006.......no coment......

11. Data: 2006-02-17 18:03:32

Temat: Re: Termin badania 9.08.2006.......no coment......
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym zgniłym kapitaliźmie? :)
>
> No to zlikwidujmy prywatną służbę zdrowia. Będzie lepiej.
> A likwidacja prywatnej służby zdrowia wydaje się dziecinnie prosta.

Wyklęty, powstań ludu ziemi,
Powstańcie, których dręczy głód,
Myśl nowa blaski promiennymi
Powiedzie nas na bój, na trud.
Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata,
Przed ciosem niechaj tyran drży!
Ruszymy z posad bryłę świata,
Dziś niczym, jutro wszystkim my!

refren

Bój to będzie ostatni,
Krwawy skończy się trud,
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród.

Nie nam wyglądać zmiłowania
Z wyroków bożych, z pańskich spraw.
Z własnego prawa bierz nadania
I z własnej woli sam się zbaw!
Niech w kuźni naszej ogień bucha,
Zanim ostygnie - przekuj w stal,
By łańcuch spadł z wolnego ducha,
A dom niewoli zniszcz i spal!

Bój to będzie ostatni...

Rządzący światem samowładnie
Królowie kopalń, fabryk, hut
Tym mocni są, że każdy kradnie
Bogactwa, które stwarza lud.
W tej bandy kasie ogniotrwałej
Stopiony w złoto krwawy pot.
Na własność do nas przejdzie cały,
Jak należności słusznej zwrot.

Bój to będzie ostatni...

Dziś lud roboczy wsi i miasta
W jedności swojej stwarza moc,
Co się po ziemi wszerz rozrasta,
Jak świt łamiący wieków noc...
Precz darmozjadów rodzie sępi!
Czyż nie dość żerów z naszych ciał?
Gdy lud wam krwawe szpony stępi,
Dzień szczęścia będzie wiecznie trwał

12. Data: 2006-02-17 18:06:17

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
No i ze śmiechu zaplułem kawą klawiaturę :)

Doskonały komentarz :)))

13. Data: 2006-02-17 18:08:33

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (sorry, tekst poszedł początkowo jako nowy wątek i do tego z błędami,
> to jest wersja poprawna):

Tam też odpowiedziałem, ale powtórzę:

> Jestem PRZECIW prywatnej służbie zdrowia z kilku przyczyn:
> 1. Jej pozim jest niższy , i zawsze będzie niższy, bo kontralna nad tym
> systemem jest słabsza.

Co za bzdura!!! To znaczy, że jeżeli nad każdym lekarzem postawimy
policjanta, to jego zdolności i kompetencje nagle wzrosną?
Faszystowsko-socjalistyczną zbiurokratyzowaną kontrolę zupełnie spokojnie
jest w stanie zastąpić niewidzialna ręka rynku. Może w związku z tym
bardziej wskazana byłaby zupełnie sprywatyzowana służba zdrowia?
Kondycja służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych rzeczywiście jest
beznadziejna (słyszałem, że coraz więcej Amerykanów leczy się w Korei
Północnej)

> 2. Fakt czy się rozchoruję i kiedy jest nie do przewidzenia, większość
> ludzi
> woli system w którym gdy złamie nogę nie musi myśleć o wydatkach.

Na pewno większość?
Policz ile co miesiąc musisz płacić NFZowi - czy tego chcesz, czy nie.
Znacznie tańszy i bardziej wydajny byłby system dobrowolnych i
zróżnicowanych ubezpieczeń zdrowotnych, na nieco bardziej różnorodnym rynku.

> 3. W systemie związanym z ubezpieczeniami, nawet prywatnymi,
> klient "ubezpieczony" jest ZAWSZE gorzej traktowany od klienta z
> pieniędzmi.
> Bo klient ubezpieczony już zapłacił, przychodnia pieniądze już wzięła,
> więc
> teraz jeśli ma wybrać pacjenta który dodatkowo zapłaci, albo
> ubezpieczonego
> wybierze ZAWSZE ubezpieczonego.
> To jest korupcja, ale to jest faktem.
> Jedyna metoda to CAŁKOWITA LIKWIDACJA PRYWATNEJ SŁUŻBY ZDROWIA.

No cóż - wszyscy chyba wiemy, że jeżeli korupcja gdzieś występuje, to
właśnie w placówkach społecznej i państwowej służby zdrowia. Nie słyszałem
o korupcji w prywatnych jednostkach...

14. Data: 2006-02-17 18:21:41

Od: " chory" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam też odpowiedziałem, ale powtórzę:

> Co za bzdura!!! To znaczy, że jeżeli nad każdym lekarzem postawimy
> policjanta, to jego zdolności i kompetencje nagle wzrosną?
Nie myślałam, ze słowo "kontrola" rozumiesz tak prymitywnie.

> Na pewno większość?
> Policz ile co miesiąc musisz płacić NFZowi - czy tego chcesz, czy nie.
Najtańsze ubezpieczenie kosztuje zaledwie kilka złotych / miesiąc.

> No cóż - wszyscy chyba wiemy, że jeżeli korupcja gdzieś występuje, to
> właśnie w placówkach społecznej i państwowej służby zdrowia. Nie słyszałem
> o korupcji w prywatnych jednostkach...

Jesteś bezczelna. Połowa gabinetów prywatnych działa na zasadzie:
zapisz się i zapłać prywatnie (pieniądze idą do kieszeni lekarza)
a potem zabiegi są wykonywane w państwowej służbie zdrowia, poza kolejnością,
za pieniądze wszystkich podatników.
To jest właśnie największa korupcja służby zdrowia.

I dlatego należy zlikwidować prywatną służbę zdrowia. A kolejki muszą być
jawne, i bez żadnych możliwośći przyspieszenia kolejki za pieniądze.
Inaczej zawsze będzie korupcja.

15. Data: 2006-02-17 18:23:50

Od: " chory" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem cię, ale to ty i twoi koledzy - lekarze są winni temu stanowi rzeczy.
Ja uważam , ze trzeba zwolnić/wyrzucić (może nawet oskarżyć) wszystkich
odpowiedzialnych za ten stan.
Czyli ministrów.

16. Data: 2006-02-17 18:29:29

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok. Na czym polega moja wina?

17. Data: 2006-02-17 18:35:01

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowieku, nie wiem.. Ja tam nie zaznaczam sobie terminów, mam od tego
> rejestrację. A że długie..? No i co ja mam na to poradzić..? Zdarza mi
> się pracować po godzinach za darmo ale nie będę tego robił w przychodni.
> Jak mnie fundusz zatrudni dodatkowo za sensowną stawkę to będę pracował
> dodatkowo i przyjmę więcej. To proste.
> Idź wyładuj swoją frustrację gdzie indziej.

Nieważne, tematu nie było.

Tym bardziej ta dyskusja nie ma sensu, gdyż przez następne cztery lata
będzie rządzić opcja Kaczorlandu,
której działanie oparte jest na zagadnieniu walki z korupcją. Polega ona na
tym że nad każdym lekarzem
pojawi się kontroler, i będzie mu patrzył na ręce...che,che, który będzie
oczywiście utrzymywany z wyżej wymienionej
puli na "ZUS, NFZ, Urząd Skarbowy". Ach ci Polacy......co oni sobie
wybierają do tego
parlamentu..... . A Romek Giertyś będzie robił kolejne Speckomisje do spraw
zwalczania korupcji.....
Aż się by chciało znowu zapodać temat o bombkach, ale już kończę.....

Przepraszam za sprowokowanie dyskusji, która rzeczywiście nie ma sensu.
System jaki jest, taki jest, a jak mi się
nie podoba to........ Irlandia czeka.

Jeszcze raz przepraszam za zdenerwowanie kolegi Deberga.

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

18. Data: 2006-02-17 18:36:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Feb 2006 19:06:17 +0100, *deberg*
<news:dt53fd$na3$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> :)
> No i ze śmiechu zaplułem kawą klawiaturę :)

Oj, nieładnie się tym nawet chwalić!! Powinieneś sobie buzię chusteczką
zasłonić.

--
Kaja

19. Data: 2006-02-17 18:40:51

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

Deberg się denerwuje tylko na filmach rysunkowych :)

Pozdrawiam :)

20. Data: 2006-02-17 18:48:07

Od: " chory" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok. Na czym polega moja wina?
Na tym, ze godzisz się na taki układ.
że przyzwalasz na to innym lekarzom,
również , że przyjmujesz pacjenta w kilka minut.

Koncentrator tlenu w Warszawie
gdzie kupie Clindamycyne??
Ku przestrodze osobom pijącym...
suche powietrze