Termin waznosci skierowania na badania krwi/moczu

1. Data: 2004-08-11 19:59:10

Temat: Termin waznosci skierowania na badania krwi/moczu
Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Otrzymalem skierowanie od lekarza rodzinnego na badania krwi i moczu.
Bylo to dos dawno (w polowie czerwca). Niestety nie mialem czasu i za bardzo
mi sie nie chcialo :/

Czy skierowanie na badania krwi i moczu ma warznosc? Czy jest tak samo jak
ze
skierowaniem do specjalisty?
Nie usm,iecha mi sie stanie w kolejce w szpitalu do rodzinnego po
skierowanie
a nastepnie na pobranie tkanki.

Dzieki za odpowiedz!

--
Pzdr
Cheater!!!

3. Data: 2004-08-14 16:15:11

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

skierowanie na badanie krwi i moczu jest ważne przez cały rok w którym
zostało wydane. (tak mi się przynajmniej wydaje)

pozdrawiam :-)

2. Data: 2004-08-14 16:15:11

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

4. Data: 2004-08-15 14:05:07

Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik ana6ana podszywający się pod maila a...@i...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> witam!

ja rozniez

> skierowanie na badanie krwi i moczu jest ważne przez cały rok w którym
> zostało wydane. (tak mi się przynajmniej wydaje)

hehe chyba i tak zrobie odplatnie (jeszcze lazely ile to kosztuje ale na
zdrowiu nie nalezy oszczedzac :))

> pozdrawiam :-)
[ciach]

Zdraviam!

PS
Proszę tnij *POD* prawidlowo _przycietym_ postem!
Dzekeki!

5. Data: 2004-08-15 21:30:21

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

morfologia krwi z rozmazem kosztuje 15 zł (bez rozmazu 10 zł) a analiza
moczu 10 zł (przynajmniej tak jest w Zamościu)

pozdrawiam :-)

6. Data: 2004-08-15 21:37:29

Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> morfologia krwi z rozmazem kosztuje 15 zł (bez rozmazu 10 zł) a analiza
> moczu 10 zł (przynajmniej tak jest w Zamościu)

mi chodzi o dokladne badania w kierunku cukrzycy :/
W najblizszym czasie ojde sobie zrobic, ale nie jutro bo dzis jestem po
paru piwach :P

7. Data: 2004-08-15 21:43:49

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi chodzi o dokladne badania w kierunku cukrzycy :/
> W najblizszym czasie ojde sobie zrobic, ale nie jutro bo dzis jestem po
> paru piwach :P

jeśli podasz mi jakie badania masz na skierowaniu - to mogę Ci podać
orientacyjne ceny

pozdrawiam :-)
Ania

8. Data: 2004-08-15 22:33:08

Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przejściach naskrobał:

[ciach]
> jeśli podasz mi jakie badania masz na skierowaniu - to mogę Ci podać

bedzie scan bo ja nie bardzo moge rozszyfrowac :)
www.brzesko.net.pl/cheater/badania.jpg
Bede dzwieczny jesli powiesz mi co tu pisze (oczywiscie nie mam problemow
z czytaniem alete co innego ;P)

Dzieki!

PS
Ceny sie beda pewnie roznic bo to calkie minny rejon polski :)

Zdraviam!

9. Data: 2004-08-16 08:36:56

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 OB
2 morfologia + obraz (=rozmaz) + płytki
3 czas kaolinowo-kefalinowy
4 czas protrombinowy [???] {nie jestem pewna)
5 mocz - ogólne

Skierowanie powinno być jeszcze ważne a jeżeli nie będzie to prywatnie
wyniesie Cię to ok 40 zł.

pozdrawiam!
Ania

10. Data: 2004-08-21 14:38:37

Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 5 mocz - ogólne
> Skierowanie powinno być jeszcze ważne a jeżeli nie będzie to prywatnie

wielkie dzielki za to!

> pozdrawiam!
> Ania

Zdraviam!