lato i zatoki

1. Data: 2004-08-11 17:37:34

Temat: lato i zatoki
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam w samochodzie klimy, jezdze wiec z otwartymi oknami. i tak jest mi
goraco, ale dochodzi do tego bol glowy na wysokosci czola (to chyba
zatoki?).

nie wiem co gorsze - mdlec z goraca (jestem b. wrazliwa na wysoka
temperature, nawet w zime chodze w krotkim rekawku, mam wiec wrazenie, ze w
lato jest mi gorecej niz innym:(, czy cierpiec z powodow boli glowy (ktore
juz sa).

czy po lecie te zatoki same sie ulecza, czy bede juz miala klopoty?

dla mnie to sytuacja patowa, bo trudno w lato jezdzic w opasce czy czapce.

2. Data: 2004-08-11 19:01:03

Temat: Re: lato i zatoki
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cfdlgu$2gue$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
> zatoki?).
> dla mnie to sytuacja patowa, bo trudno w lato jezdzic w opasce czy czapce.

Może owiewki by pomogły??
Likwidują one bezpośrednie uderzenie chłodnego prąd powietrza...
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

Wyniki hist-pat - pytania