Teścik - szatański wybór

71. Data: 2016-07-02 15:02:19

Temat: Re: Teścik - szatański wybór
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-02 13:35, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Ok. To wiele wyjaśnia.

Ot, taki przePiS na sukces.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

72. Data: 2016-07-02 18:41:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 lipca 2016 11:37:04 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> żadnych burd, za to takie muzułmańskie "niebo", szatan może też
> twierdzić że jest Allahem.

A ten typ to na pewno tak twierdzi. Te "dziewice" u niego wielokrotnie
zaszywane, a o burdach i kacu ani mru-mru, bo nie chce psuć sobie reputacji.
A jak jest, to widzimy na dole - sunnici naparzają się się z szyitami a obie
te szkółki mordują wzrastający w siłę wahabici. Jak na górze, tak i w dole.

73. Data: 2016-07-02 22:38:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Wyobraźmy sobie że masz ten luksus, że po śmierci możesz wybrać sobie
> niebo lub piekło..

Ja sobie nie wyobrażam

74. Data: 2016-07-02 23:21:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 16:16, pinokio pisze:
> Co wybierasz.

http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201501/142039
1355_ai5xit_600.jpg

75. Data: 2016-07-03 19:30:26

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 16:16, pinokio pisze:
> Wyobraźmy sobie że masz ten luksus, że po śmierci możesz wybrać sobie
> niebo lub piekło. Szatan pokazuje piekło - setki pięknych nagich kobiet,
> które są do twojej dyspozycji, nic tylko seksić przez całą wieczność.

I co ja bym z nimi zrobił ? - pomyślał staruszek i wrócił
do gry w warcaby.

76. Data: 2016-07-03 20:38:48

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 17:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-01 16:16, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
>
> Życie w życiu.

W niebie Ikselka, w piekle Qra.
Dla mnie wybór jest prosty.

77. Data: 2016-07-03 20:43:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2016 o 20:38, zażółcony pisze:
> W niebie Ikselka, w piekle Qra.
> Dla mnie wybór jest prosty.

Wybór jest prosty: komu wierzyć : szatanowi czy Jezusowi?

78. Data: 2016-07-03 21:00:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 21:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-01 18:59, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> I ciekawe, skąd oni biorą te babeczki?
> I dlaczego piekło jest tylko dla facetów?

Niestety piekło jest tylko dla nagich, pięknych i chętnych.

Jesteśmy chyba skazane na niebo, c'nie Qra?

Ewa

79. Data: 2016-07-03 21:06:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-03 20:43, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Wybór jest prosty: komu wierzyć : szatanowi czy Jezusowi?

Naprawdę nie masz więcej znajomych?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

80. Data: 2016-07-03 21:06:52

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-03 o 20:43, pinokio pisze:

> Wybór jest prosty: komu wierzyć : szatanowi czy Jezusowi?

Komu wierzyć: oszustowi czy iluzjoniście?
Chyba życie poświęcę na rozwiązanie tego dylematu.

Pozdrawiam
Piotr

Kolejny przykład komunizmu
Wróciły