Teściowe

21. Data: 2011-12-22 21:12:06

Temat: Re: Teściowe
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-22 22:00, Justyna Vicky S. pisze:

> Napiszę. Ale dopiero po świętach. Jutro wyjeżdżam i nie chcę się
> denerwować tematem teściowej ;) znając życie to doprowadzi mnie do
> białej gorączki przed wyjazdem. Ale co mi tam. Humor mam dobry i nie
> chcę sobie go psuć. A znając życie i mając doświadczenie to jak wrocę to
> w ciągu 24 h teściowa doprowadzi mnie znowu do szału. To wtedy się
> uzewnętrznię ;) Może nawet ośmielę Nixe? ;)
>
> Generalnie, obiecuję że napiszę.

To ja też po świętach :)
A Tobie Justyno, ponieważ wyjeżdżasz "za chwilę", życzę niebiańskiego
spokoju i relaksu w nadchodzących dniach :)

N.

22. Data: 2011-12-23 10:59:50

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> To ja też po świętach :)
> A Tobie Justyno, ponieważ wyjeżdżasz "za chwilę", życzę niebiańskiego
> spokoju i relaksu w nadchodzących dniach :)

Dziękuję i również życzę spokojnych, zdrowych i spokojnych Świąt :)

Justyna Vicky S.

23. Data: 2011-12-27 13:58:00

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2011 11:36:03 +0100, Szpilka napisał(a):

(ciach...)
> Finał sprawy z moją teściową (jeśli ktoś pamięta temat :-)) był taki, że po
> 1,5 roku nieodzywania się do siebie, zero kontaktów - odezwała się i
> przeprosiła mnie.

W Wigilię? ;)

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:) ]
[ (http://bash.org.pl/51069) ]

SEX PERVERT MarkW.Decker LOVES Young Virgin TWAT
Rozwód
Jak nie zabić żony przed okresem?
szczęśliwe małżeństwo
właściwe odżywianie