Teściowe

1. Data: 2011-12-20 21:19:05

Temat: Teściowe
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

Za co lubicie swoje teściowe?

Ja za:

-poczucie humoru
-wiedzę i życiową mądrość
-wychowanie tż-ta na porządnego człowieka
-zabieranie dzieciaków na wakacje co roku nad morze - odsapnąć w końcu można
-za to, ze nauczyła mnie zawodu - mój pierwszy szef :-)
-za nonszalancję w tym jak się ubiera - niedościgniony wzór jak kobieta
w tym wieku może fajnie i na luzie wyglądać
- i jeszcze za to, ze jest taka swojska bez 'a' i 'ę'
- a i jeszcze uwielbia moją kuchnię

Z dedykacją dla Qry i Nixe :-)

--

Paulinka

2. Data: 2011-12-20 22:05:49

Temat: Re: Teściowe
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> [...]
> w tym wieku może fajnie i na luzie wyglądać
> - i jeszcze za to, ze jest taka swojska bez 'a' i 'ę'

No dobra będą i wady, bo coś temat nie leci:

Nie lubię jej za:
-obrażalstwo
-wyróżnianie wnuków - starszy jest guru zawsze (chociaż widać, że z tym
walczy)
-perfekcjonizm, którym wszystkich zamęcza
-psiejstwo - pies jest członkiem rodziny i ma prawa takie jak my
-nadopiekuńczość w stosunku do tż-ta
- mam zawsze rację - leczę ją z tego od lat

--

Paulinka

3. Data: 2011-12-21 09:47:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 23:05, Paulinka pisze:

> [...]
> -psiejstwo - pies jest członkiem rodziny i ma prawa takie jak my
> -nadopiekuńczość w stosunku do tż-ta
> - mam zawsze rację - leczę ją z tego od lat

Nie mam teściowej, więc nie podgrzeję wątku. Mogę tylko napisać, że
zazdroszczę Ci tej teściowej.

Ewa

4. Data: 2011-12-21 09:59:33

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jcqu4f$fr3$13@node2.news.atman.pl...
> Witajcie :-)
>
> Za co lubicie swoje teściowe?

Lubię teściową za to, że zwykle na wiosnę wyjeżdża i wraca jesienią :)))
Gdyby udalo się ten stan przeciągnąć na resztę roku to moze bym ją nawet
kochała ;)

Trudno mi znaleźć powód dla którego bym ją lubiła... No może to, że ma
takiego syna, który jest całkiem przyzwoitym mężem i ojcem. Ale żeby jego
wychowanie było jej zasługą to nie powiedziałabym... temat na kolejny wątek
;)

Mogę podgrzać wątek pisząc za co jej nie lubię :)

Justyna Vicky S.

5. Data: 2011-12-21 10:36:03

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym wieku może fajnie i na luzie wyglądać
> - i jeszcze za to, ze jest taka swojska bez 'a' i 'ę'

Ja moją przestałam lubić. W tej chwili ją toleruję.
Kiedyś wydawała mi się fajna. Owszem jest wesoła, ma poczucie humoru i
potrafi rozbawić towarzystwo. Ale to za mało na wieczne lubienie :-)
Życiowej mądrości nie ma.
Dzieci mi nigdy w zyciu nigdzie nie zabrała, nawet na 1 dzień, nawet na pół
dnia. Starszy może u niej nocował 2 x w życiu.
Ubiera się dosyć modnie. Ale czasem z przesadą. Potrafi latać w różu :-)
Swojska może i jest, ale ja się już na tym przejechałam.
Z kuchnią to fakt, sporo od niej się nauczyłam, więc tu na +.
A dzieci moje jak u niej jedzą to starszy mówi - mama robi smaczniejsze ;-)

Finał sprawy z moją teściową (jeśli ktoś pamięta temat :-)) był taki, że po
1,5 roku nieodzywania się do siebie, zero kontaktów - odezwała się i
przeprosiła mnie.

Sylwia, tak po krótce

6. Data: 2011-12-21 22:43:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie mam teściowej, więc nie podgrzeję wątku. Mogę tylko napisać, że
> zazdroszczę Ci tej teściowej.

Wątek jak szybko powstał, tak szybko umarł ;-)
A odnośnie teściowej, to z pewnością nie pozazdrościłabyś mi naszych
wspólnych pierwszych relacji.

--

Paulinka

7. Data: 2011-12-21 22:44:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Vicky S. pisze:

> [...]
> kolejny wątek ;)
>

> Mogę podgrzać wątek pisząc za co jej nie lubię :)

Pisz! Może się uda ten wątek uratować ;)

--

Paulinka

8. Data: 2011-12-21 22:45:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> [...]
>
> Finał sprawy z moją teściową (jeśli ktoś pamięta temat :-)) był taki, że
> po 1,5 roku nieodzywania się do siebie, zero kontaktów - odezwała się i

No widzisz, teściowe też ludzie, czasem się reflektują :)

--

Paulinka

9. Data: 2011-12-21 22:47:16

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 22:19, Paulinka pisze:

> Za co lubicie swoje teściowe?

Hmmm, czy jestem lubianą teściową? ze tak z innej strony to ujmę.
Myślę, ze tak. Ale za co - nie mam pojęcia.

--
teściowa

10. Data: 2011-12-21 23:00:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Hmmm, czy jestem lubianą teściową? ze tak z innej strony to ujmę.
> Myślę, ze tak. Ale za co - nie mam pojęcia.

Myślę, ze moja teściowa też nie ma pojęcia za co ją lubię, bo jednak to
niezbyt proste tak przyjść i to wprost powiedzieć.
Za to pamiętam taką historię. Jednego roku wymyśliłam, ze kupię jej na
urodziny ładną bieliznę. Poszłam do dobrego sklepu i baardzo długo
wybierałam, nie znałam jej dokładnych wymiarów, panie ekspedientki się
mocno zaangażowały w pomoc przy wyborze. Wybrałam ładny komplet, wydałam
fortunę, ale dla pewności wzięłam paragon, żeby ewentualnie wymienić.
Okazało się, że faktycznie biustonosz był ciut za mały. Dałam teściowej
paragon, żeby wymieniła na większy rozmiar.
Dzwoni telefon, odbieram, a tu moja teściowa z głosem łamiącym się ze
wzruszenia mówi, że właśnie wyszła ze sklepu i taką laurkę dostałam od
ekspedientek, które mnie zapamiętały, że ho, ho. Powiedziały jej, że im
się pierwszy raz synowa trafiła, która z takim zaangażowaniem kupuje
bieliznę dla teściowej zamiast obrusa, kapci albo innej 'ciekawej' rzeczy ;)

--

Paulinka

SEX PERVERT MarkW.Decker LOVES Young Virgin TWAT
Rozwód
Jak nie zabić żony przed okresem?
szczęśliwe małżeństwo
właściwe odżywianie