Tesknota za ojczyzna

1. Data: 2003-04-27 17:20:57

Temat: Tesknota za ojczyzna
Od: "Pejter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was drodzy grupowicze !!!
Dlugo wierzylem ze cos sie w Polsce zmieni , jednak w tym roku miarka sie
przebrala, w pracy szef kretyn, zarobki minimalne, problemy z kobieta,
wszystko to spowodowalo ze zdecydowalem sie opuscic nasz piekny kraj. Jestem
obecnie w niemczech i mieszkam u brata. Atmosfera jest o.k. nie spodziewam
sie raczej zeby powstaly pomiedzy mna a bratem i jego rodzina jakies
zgrzyty. Ja jednaak tesknie jestem tutaj dopiero 3 tygodnie i szlag mnie
trafia.Umiem po niemiecku plynnie mowic i pisac , tak ze w zasadzie nie
powinno byc zadnego problemu, jednak ja tesknie za moimi rodzicami, za
dziewczyna i ogolnie za tym calym burdelem.

Czy mi to kiedys minie ? Za kazdym razem kiedy rozmawiam z nimi przez
telefon to potem zbiera mi sie na placz to straszne , nie wiem czy uda mi
sie przez to przejsc.Poradzcie jak o tym nie myslec jak ten bol chociaz
troche zmiekczyc.

Pozdrawiam
Pejter

1. Data: 2003-04-27 17:27:37

Temat: Re: Tesknota za ojczyzna
Od: "Pawel Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pejter <p...@i...pl>
> [...]
> sie przebrala, w pracy szef kretyn, zarobki minimalne, problemy z
> kobieta, wszystko to spowodowalo ze zdecydowalem sie opuscic nasz
<snip>
ja tesknie za moimi rodzicami, za dziewczyna i ogolnie za tym
> calym burdelem.
>
> Czy mi to kiedys minie ?
<snip>

Dwojgu moich znajomych minelo mniej wiecej po dwóch latach (z tym ze oni sa
w USA).

P.

1. Data: 2003-04-27 17:35:39

Od: "Amentus" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

Mysle ze po jakims czasie bol sie zmniejszy. Poznasz nowych ludzi.
Kiedy to bedzie trudno pwoiedziec, kazdy z nas reaguej inaczej

Amentus

1. Data: 2003-04-27 17:42:38

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 19:20:57 +0200, "Pejter" <p...@i...pl>
wrote:

> [...]
>wszystko to spowodowalo ze zdecydowalem sie opuscic nasz piekny kraj. Jestem

Mnie inna rzecz zainteresowała, może nawet bardziej "psychologiczna".
Zastanawia mnie mechanizm psychiczny, który sprawił, że uznałeś za
stosowne problem szefa-kretyna i swojej kobiety powiązać z ideą
wyjazdu do Niemiec.

--
Amnesiac

1. Data: 2003-04-27 18:34:14

Od: "Klosz-art" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, minie... Pozniej kiedy przyjedziesz do Polski (np w odwiedziny)
bedziesz tesknil za Niemcami. Mnie tak w Wiedniu mniej wiecej po roku juz
nie chcialo sie jechac do Polski. Moze poza jednym wyjatkiem - owczesna
dziewczyna, obecna zona. To byl jedyny powod. Ale nigdy nie tesknilem za
specyficznym "porzadkiem" w Polsce.
Trzymaj sie!

1. Data: 2003-04-27 18:38:06

Od: "Katarzyna Makowska" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pejter <p...@i...pl> napisał(a):

> Czy mi to kiedys minie ?

Minie. Na pewno.

Kaska ( 15 lat poza krajem).

1. Data: 2003-04-27 21:59:10

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klosz-art" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:b8h7r0$967$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Ale nigdy nie tesknilem za
> specyficznym "porzadkiem" w Polsce.

A jaki ten specyficzny poradek jest? Bardzo mnie to ciekawi.
Duch

1. Data: 2003-04-27 22:00:06

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przebrala, w pracy szef kretyn, zarobki minimalne, problemy z kobieta,
> wszystko to spowodowalo ze zdecydowalem sie opuscic nasz piekny kraj.

Cos w tym jest - rzeczywiscie kierownicy sa jacys dziwni... gdzie nie
spojrzysz..
Duch

1. Data: 2003-04-28 08:23:17

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

{wrotka zastepcza} [...][ustawa z dn. 16.04.2003 o kontroli publikacji
i wrotek] <Pejter> [...]bum bum w
<news:b8h3jg$3et$01$1@news.t-online.com> [...]

> Poradzcie jak o tym nie myslec jak ten
> bol chociaz troche zmiekczyc.

wóda.

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2003-04-28 08:24:04

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

{wrotka zastępcza} [...][ustawa z dn. 16.04.2003 o kontroli publikacji
i wrotek] <Amnesiac> [...]bum bum w
<news:kd5oavo8cm6lh8jm4oq8vokk8rm9u3ilqg@4ax.com> [...]

> [...]
> Zastanawia mnie mechanizm psychiczny, który sprawił, że uznałeś za
> stosowne problem szefa-kretyna i swojej kobiety powiązać z ideą

a wyobrażasz sobie inne układy w 'burdelu'?

--
tren R
gg #1290613

film