kto pomoze??

1. Data: 2003-04-27 17:45:17

Temat: kto pomoze??
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

zadanko stare jak swiat ja niestety zapomnialam jak to sie rysowalo wiec
moze ktos mi przypomni, chodzi o to jak narysowac koperte z 4 rogami w
ksztalcie trojkatow
bez odrywania reki. od czego zaczac i jak po kolei
rysowac!

z gory dziekuje za odpowiedz

yeni

1. Data: 2003-04-27 18:00:12

Temat: Re: kto pomoze??
Od: "D.n V.r" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeni" <a...@z...net> napisał w wiadomości
b8h4vu$h7u$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
rogami w
> ksztalcie trojkatow
> bez odrywania reki. od czego zaczac i jak po kolei

bardzo powioli i dokładnie. chciałem ci to pokazać, ale
niestety - ta grupa przyjmuje tylko text, ojakże mi przykro - jak
mówi Stanisława Ryster uśmiechając się pod nosem!

1. Data: 2003-04-27 18:11:11

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksztalcie trojkatow
> bez odrywania reki. od czego zaczac i jak po kolei

Zaczynamy od lewego dolnego rogu potem w gore, w prawo, w dol, w lewo, na
ukos, na ukos do gory, na ukos w dol i na ukos w dol :D:D:D
Aga

1. Data: 2003-04-27 18:25:46

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Aga
>
> Dziekuje, lecz nie dokladnie oto mi chodzilo.
Trzeba narysowac, nie odrywajac reki kwadrat z dwoma przekatnymi, ktorego
kazdy bok jest podstawa jednego z czterechtrojkatow rownobocznych.
Innymi slowy kwadrat z przekatnymi z doczepionym do kazdego boku
trojkatem...
Czy to wogole mozliwe...?

1. Data: 2003-04-27 18:41:21

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazdy bok jest podstawa jednego z czterechtrojkatow rownobocznych.
> Innymi slowy kwadrat z przekatnymi z doczepionym do kazdego boku

mi się to udaje za każdym razem :)

po prostu kiedy nie mam już jak rysować ciągnę linie po takiej,
która już jest narysowana

:o)
ksRobak

1. Data: 2003-04-27 19:00:44

Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez przekrętów tego się raczej nie da zrobić. Jeśli nie chcesz jeździć po
tej samej lini możesz sobie np. zgiąć kartke tak by przejechac po niej(po
jej drugiej stronie), a nie po lini. Innego wyjścia nie widze, ale może ktoś
inny wymyśli coś lepszego.

Pozdrawiam Insane

1. Data: 2003-04-27 19:07:08

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej drugiej stronie), a nie po lini. Innego wyjścia nie widze, ale może ktoś

może też podkładać drugą kartkę (najeżdża, przesuwa itd)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-28 06:26:13

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/lody_algida/koperta.jpg

o coś takiego chodzi? :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-04-28 07:17:07

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> http://republika.pl/lody_algida/koperta.jpg
>
> o coś takiego chodzi? :)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

jej koperta ma mieć 6 krawędzi więcej (przynajmniej ja tak zrozumiałem...)

PS. czy ktoś nam "pomieszał języki"?

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-28 10:22:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Insane napisał:

> [...]
> jej drugiej stronie), a nie po lini. Innego wyjścia nie widze, ale może ktoś

To jest numer na tzw. pseudokreatywność, tj. nikt nie powiedział, że
obszar rysunku jest ograniczony do pola 2x2 punkty i że krechy nie mogą
wychodzić poza to pole.

Zamiast pola:
x x

x x

Rozszerzasz sobie pole do:

x x x x

x x x x

x x x x

x x x x

Jak dla mnie stwierdzenie, że nie da się, jest poprawne i gdybym kiedyś
był w roli oceniającego kandydata do pracy, to gościa który by to
inaczej rozwiązał, zatłukłbym własnoręcznie butem - nie lubię
kombinatorów. ;)

Flyer

Tesknota za ojczyzna
film