Test

1. Data: 2017-04-14 20:06:36

Temat: Test
Od: "P_P" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, test.

2. Data: 2017-04-15 00:00:56

Temat: Re: Test
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-14 o 20:06, P_P pisze:
> Przepraszam, test.

I co, ucieszyło cię tępaku to zaśmiecenie grupy?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

3. Data: 2017-04-15 21:29:03

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-04-15 00:00, Akarm wrote:
> I co, ucieszyło cię tępaku to zaśmiecenie grupy?

czujesz sie ważniejszy robiąc za chamskiego ciecia? byl juz jeden
podobny przypadek, Aniol mu bylo

bo kulturalny czlowiek zwrocilby uwage ze istnieje pl.test

4. Data: 2017-04-15 22:41:58

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-15 o 21:29, m4rkiz pisze:

> bo kulturalny czlowiek zwrocilby uwage ze istnieje pl.test

Każdemu tępakowi należy zwracać uwagę, że istnieją odpowiednie grupy? Po
każdym jego wpisie? Tak jak temu również, żeby np. z polityką wyniósł
się na politykę. Chyba cię porąbało. Po pewnej dawce człowiekowi nerwy
puszczają, daje upust złości, uzupełnia KF i na krótki czas wystarcza.
Ale może faktycznie, już czas rezygnować z czytania grup dyskusyjnych,
coraz więcej samej hołoty tutaj, i jak widać ręka rękę myje. Na forach
tematycznych przynajmniej moderator szybciutko robi z takimi porządek.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

5. Data: 2017-04-16 01:48:46

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys Akarm polecil by Ci odwiedzenie strony " bocznica.org". Ale chyba juz jej nie
ma. W takiej sytuacji jak dla mnie mozesz sie oddalic na bambus banany prostowac.

Czym uszczelnić szpary?
zółta trawa po basenie
Co zamiast krzesła na ubranie?
Wieszak do zabudowy