Test Ciazowy

11. Data: 2002-08-13 14:19:27

Temat: Re: Test Ciazowy
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrcze mialam napisac w moczu:-))) sama nie wiem co pisze:-))

> poza tym <cmok> dla maleństwa od wójka.

Malenstwo będzie mialo wUjka na bakier z ortografia :P

<cmok> Bracishq:-))

HaNkA PrOrOdZiNnA

12. Data: 2002-08-13 14:20:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GURu*" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

>. poza
> tym, zajscie w ciaze to radosc w dzisiejszych czasach

Bracishq biorąc pod uwagę histeryczny ton postów Marka nie sądzę aby
Marek-Junior byl bardzo oczekiwany:-)))

HaNkA CiĄżArOoFkA

13. Data: 2002-08-13 17:01:51

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ajb4kh$l7v$1@news.tpi.pl...

> Bracishq biorąc pod uwagę histeryczny ton postów Marka nie sądzę aby
> Marek-Junior byl bardzo oczekiwany:-)))
>
> HaNkA CiĄżArOoFkA
tia...
nie wszyscy sa w stanie zrozumiec ze stan "blogoslawiony" nie dla wszystkich
jest blogoslawienstwem...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2002-08-13 20:35:14

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli już po 13tej robię błędy ortograficzne to znaczy, że wychowałem się w
epoce radosnej twórczości, kiedy to alkohol sprzedawano właśnie po 13tej.

nic nie piłem jeszcze...

he he.
dziękuję Anulko.

Max (bracishek)

15. Data: 2002-08-13 22:29:49

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na prawdę chodziło mi tylko i wyłącznie o problemy z zajściem w ciążę.
wszystkim pacjentkom tłumaczę, że to raczej radość, pomimo wszystko. ja też
żyję w tym dziwnym kraju i znam zwykłe problemy Polaka. moja opinia o
szczęściu dotyczyła subiektywnego spojrzennia przez pryzmat statystyki
medycznej. przepraszam Marka za tę zbyt dosadną dygresję i trzymam kciuki za
rozwiązanie najmniej stresujące dla Was w tej chwili. wszytsko się ułoży.

Max

16. Data: 2002-08-14 17:52:05

Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja tez podejzewalam ze jestem w ciazy ,poszlam do lekaza a ten po
zbadaniu powiedzial ze na 100%nie jest pani w ciazy i dal mi leki na
wywolanie miesiaczki.niestety miesiaczka nie pojawila sie wiec sama
postanowilam to sprawdzic i zrobilam sobie test ciazowy z moczu (ale nie
taki test kupowany w aptece tylko zanioslam mocz w kubeczku i poprosilam o
tyest ciazowy w prywatnej klinice)wies wyszedl mi test POZYTYWNY-a w tej
chwili mam juz1.6roczne dziecko.Czasami trzeba zaufac sqwemu przeczuciu.Test
z moczu jest dobry ,ale proponuje z krwi bo wtedy jest na pewno100%.

Pozdrawiam Edyta
Uzytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Zrobilem test ciazowy tzn nie ja moja kobieta :P
> w 2 dniu spozniajacej sie miesiaczki test wykazal ze nie jest w ciazy
> test ten jest fimry Quick vue ( strumieniowy ) ale miesiaczki nadal nie ma
> i to mnie martwi bo zawsze byla. Moze jakies uwagi , wyjasnienia ?

petadolex ?
lumbago
gdzie Nauka jezyka migowego w Warszawie...
niedociśnienie
Pamietacie temat cukrzyca-prawo jazdy