Test Holtera - gdzie we Wroclawiu? Pomozcie, martwie sie... :(

1. Data: 2004-08-18 11:54:08

Temat: Test Holtera - gdzie we Wroclawiu? Pomozcie, martwie sie... :(
Od: b...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc.

Moja Zona raz na kilka miesiecu ma ataki arytmii serca. Konczy sie to
przyjazdem pogotowia, zastrzykiem itp. EKG bylo robione ale z taka
czestotliwoscia zjawiska nic nie mozna wykryc. Co robic? Slyszalem, ze test
Holtera pozwala na dluzsze monitorowanie pracy serca. Gdzie we Wroclawiu mozna
go zrobic (bez zbednego czekania - ostatni atak byl dzis rano wiec chcielibysmy
zrobic to badanie jak najszybciej, moze cos da sie wykryc). Jesli nie to, to
jakie sposoby walki z tym problemem mozecie polecic. Dzieki wielkie.

buchacz

2. Data: 2004-08-20 11:57:44

Od: fidyash <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hotera powinni mieć w każdym porządnym prywatnym gabinecie
kardiologicznym takie badanie kosztuje od 40 zł wzwyż.
Najczęściej w takich przypadkach montuje się pacjentowi rozrusznik
serca, który w odpowiednich momentach reaguje i jest w stanie za wczasu
ustabilizować rytm serca, jest to małe urządzenie wszczepiane w trakcie
rutynowego zabiegu zazwyczaj w okolicy barku pacjenta.
Żona powinna się zgłosić do swojego lekarza pierwszego kontaktu z prośbą
o skierowanie do specjalisty.
Jeżeli chodzi o rozruszniki we Wrocławiu są dwa przynajmniej dwa ośrodki
w których takie urządzenia są wszczepiane:
- Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii A.M, na ulicy Chałubińskiego
- 4 Szpital Wojskowy, Klinika Kardiologii, na ulicy Weigla 5,

Pozdrawiam
AW

3. Data: 2004-08-23 21:34:57

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podaj adres prywatny.

4. Data: 2004-08-27 21:19:27

Od: "nasdak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm.. Nie wiem co ma rozrusznik serca do badania holterowskiego, ale jeżeli
chodzi o specjalistów to zgłoś się to NZOZ Medinet na Kamieńskiego (nie
szpital 40-lecia). Tam mają fajny system do monitorowania pacjentów i z
pewnośćią badanie holterowskie zrobią. (Rozruszników tam nie wstawiają :( )

Pozdro Nasdak

Użytkownik "fidyash" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chałubińskiego
> - 4 Szpital Wojskowy, Klinika Kardiologii, na ulicy Weigla 5,

Ucho - coś przeskakuje, prosze o porade.
cysta w worku mosznowym
anemia...pytanie
Co to ma byc ?
Zatkany nos : (