Test obciążenia glukozą

11. Data: 2007-06-04 04:33:40

Temat: Re: Test obciążenia glukozą
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> okropne jest to badanie, bo nie dosc, ze czlowiek rozdrazniony na czczo,
> musi szybko wypic ten slodki ulepek, a potem zadnej gumy do zucia nic i
> dalej o suchym pysku. ale da sie przezyc, sa gorsze badania.

Nie bylo przyjemne, zwlaszcza, ze nawet grama wody nie moglam sie
napic przed badaniem ani w trakcie.

> ja znowu jeszcze slyszalam, ze po tym wypiciu glukozy trzeba spokojnie
> siedziec, nigdzie nie lazic - niektorzy wyskakuja szybko w trakcie pracy,
> potem wracaja, a podobno tak nie mozna, bo to falszuje wynik - slyszal ktos
> cos takiego? ma to sens?

Mnie zostawiono w osobnym pokoju, sprawdzano co jakis czas czy wszystko
w porzadku. Nie wyobrazalabym sobie wyjscia gdziekolwiek bo bylam
paskudnie oslabiona i krecilo mi sie w glowie.

Agnes

12. Data: 2007-06-04 20:32:39

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> porzadku. Nie wyobrazalabym sobie wyjscia gdziekolwiek bo bylam paskudnie

Marek podał wszystkie podstawowe informacje o teście. Dodam tylko, ze
niektórzy dodaja soku z cytryny lub kwasku cytrynowego do ulepku, który
nalezy wypić. Podobno łatwiej przełknąć a i odruch wymiotny jest słabszy.

13. Data: 2007-06-05 05:43:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Marek podał wszystkie podstawowe informacje o teście. Dodam tylko, ze
> niektórzy dodaja soku z cytryny lub kwasku cytrynowego do ulepku, który
> nalezy wypić. Podobno łatwiej przełknąć a i odruch wymiotny jest słabszy.

Zgadza sie. Tak wlasnie kiedys mojej corce w CZD podpowiedzieli. Z cytryna
bylo rzeczywiscie bardziej "pitne":)

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

opuchlizna
tegretol
Problem z poceniem
Arginine - opinie
Wysypka na brzuchu - po leku, czy po jedzeniu?