Test tabletek do zmywarek.

1. Data: 2011-01-12 02:05:56

Temat: Test tabletek do zmywarek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
ory=486
"W ocenie cech fizykochemicznych uwzględniono zawartość aktywnego tlenu,
fosforanów i odczyn pH. Zawartość aktywnego tlenu determinuje nie tylko
efektywność usuwania barwnych składników zabrudzeń, ale przede wszystkim
zapewnia higienę naczyniom po myciu (niszczy drobnoustroje na zmywanych
naczyniach). Najwyższą ocenę tej cechy uzyskały tabletki ,,Claro" i
,,Carrefour", a najniższą tabletki ,,Somat", ,,Ludwik" i ,,Calgonit". "

2. Data: 2011-01-12 02:16:15

Temat: Re: Test tabletek do zmywarek.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
ory=486
> "W ocenie cech fizykochemicznych uwzglćdniono zawartoúă aktywnego tlenu,
> fosforanów i odczyn pH. Zawartoúă aktywnego tlenu determinuje nie tylko
> efektywnoúă usuwania barwnych skůadników zabrudzeń, ale przede wszystkim
> zapewnia higienć naczyniom po myciu (niszczy drobnoustroje na zmywanych
> naczyniach). Najwyýszŕ ocenć tej cechy uzyskaůy tabletki ĄClaroĄ i
> ĄCarrefourĄ, a najniýszŕ tabletki ĄSomatĄ, ĄLudwikĄ i ĄCalgonitĄ. "

:-)))))))))))))))))))))))))))))))

3. Data: 2011-01-12 06:59:25

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)))))))))))))))))))))))))))))))

To se pogadały Nocne Marki
;)

Pozdrawiam emarcin

4. Data: 2011-01-12 09:31:14

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>naczyniach). Najwyższą ocenę tej cechy uzyskały tabletki ,,Claro" i
>,,Carrefour", a najniższą tabletki ,,Somat", ,,Ludwik" i ,,Calgonit". "

A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

5. Data: 2011-01-12 10:18:21

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Jan 2011 10:31:14 +0100, na pl.rec.dom, Przesmiewca napisał(a):

story=486

> A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

Media-Ekspercie np.

6. Data: 2011-01-12 12:03:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:31:14 +0100, Przesmiewca napisał(a):

story=486

> A gdzie te Claro sprzedaja? Chetnie przetestuje zamiast Somatu.

Nie mam pojęcia, ale ja kupuję "lidlowskie" W5 - kosztują tyle ile powinno
takie coś kosztować i są świetne, polecam.

7. Data: 2011-01-12 17:07:02

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
ory=486

Wygrzebujesz starocie. Test jest sprzed 5 lat, więc pewnie teraz jest do
dupy.
Może sięgniesz po test telefonów sprzed 20 lat? Albo odkurzaczy sprzed 30?

8. Data: 2011-01-12 17:12:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 17:07:02 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

ory=486

> Wygrzebujesz starocie. Test jest sprzed 5 lat, więc pewnie teraz jest do
> dupy.

Myślisz, że receptury pozmieniane? - nie sądzę. "Moje" W5 jakoś się przez
te lata nie zmieniły, więc czemu inne miałyby?

9. Data: 2011-01-12 18:35:29

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Myślisz, że receptury pozmieniane? - nie sądzę.

E tam. Przez tyle lat to mogli nawet produkcje do Chin przeniesc.
Produkty sie zmieniaja z serii na serii a co dopiero mowic
przez lata.. oszczednosci, inny zarzad spoki, nowy pomysl
na ulepszenie produktu i masz inne tabletki.

>"Moje" W5 jakoś się przez
>te lata nie zmieniły,

A skad wiesz? Robilas dokladne pomiary skladu?
Tylko nie pisz, ze naczynia takie same dalej czyste, bo piszesz
o _zmianie_ a nie efekcie, ktory na oko moze byc nie do rozroznienia.

> więc czemu inne miałyby?

To mi wyglda na malo powazny argument.
Smietana, ktora kupuje od lat sie nie zmienila, to czemu smietany
wszystkich mleczarni swiata mialyby sie zmienic?

10. Data: 2011-01-12 18:39:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 19:35:29 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Smietana, ktora kupuje od lat sie nie zmienila, to czemu smietany
> wszystkich mleczarni swiata mialyby sie zmienic?

Bo krowa nadal pozostaje krową, trawa trawą, jak detergent detergentem.

cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz