Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

81. Data: 2010-04-16 22:10:51

Temat: Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> jasne
> bo z nieśmiałości wpada się w zaburzenia?
> ;)

No, jeśli chcesz się hartować, to nie widzę innego wy(e)jścia. ;)

Ewa

82. Data: 2010-04-17 10:32:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-15 23:08, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To życzę powodzenia. Ja swój pierwszy upiekłam bez zakwasu i był pyszny.
> Ale u mnie ostatnio nikt chleba nie jada, więc sama dla siebie nie będę
> piekła.

Właśnie próbujemy. Ciemny. Ciężki. Razowy. Jak Polska.

Qra
--
jaki brzydki, taki dobry

83. Data: 2010-04-17 16:21:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-15 23:08, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Właśnie próbujemy. Ciemny. Ciężki. Razowy. Jak Polska.

Taki jada się tylko u prawdziwych patriotów.

PS: W "mojej" piekarni taki ciemny, ciężki, razowy nazywa się litewski.

Ewa

84. Data: 2010-04-17 16:27:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Kurcze, wiesz Ewa, ja naprawdę nie żałuję Ci internetu, przysięgam,
> ale może to nie najlepszy pomysł pisać tutaj po zmroku,
> a już na pewno po północy.

Nie wiem, o co Ci chodzi, serio.
Ty jesteś zadowolony tylko wtedy, kiedy Ci się przytakuje?

> Ciekawe skąd taki pomysł, wszak przecież do tej całej zbieraniny
> w kfie powinienem czuć przecież wdzięczność? ;-)

No a Ty sam nie miałeś na nic wpływu? Przecież parę postów wcześniej
twierdziłeś inaczej. Naprawdę coraz mniej Cię rozumiem.

Ewa

85. Data: 2010-04-17 17:12:47

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Tak jak Ty miałaś wpływ na cbneta i innych.
> Zresztą sama niedawno twierdziłaś zupełnie inaczej, niż teraz tu
> imputujesz.

Miałam wpływ, jasne. I nie jestem na cały świat obrażona za wszystko,
jak Ty - że niby ktoś nie spełnił moich oczekiwań.
Poza tym Ty najpierw uważasz, że niepotrzebnie focham, bo nic się nie
stało, a potem piszesz coś o granatowym oczku. Nie ma w tym konsekwencji.

> I od kiedy to o zrozumienie Ci teraz chodzi?

Od zawsze.

> A tak a propos, wiesz co oznacza EOT?

Tak, wycofanie się z rozmowy tego, kto go używa. Za mnie tej decyzji nie
podejmujesz.

Ewa

86. Data: 2010-04-17 17:46:05

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No jak focham? Na kogo?
> Nikogo emocjonalnie nie wsadziłem do kfa.
> To nie było nic osobistego,
> o czym przecież wyraźnie informowałem.

No nie zrozumieliśmy się znowu. Trudno.

> Poza tym trzeba było fochać, jak Ciebie cbnet obrażał,

Przecież wtedy twierdziłeś, że nic się właściwie nie stało.
Zresztą zostawmy to, bo wcale nie mam zamiaru do tego wracać, natomiast
Ty uparcie to robisz.

> I żeby było jasne, wobec Ciebie nie mam dosłownie żadnych oczekiwań,
> nawet, że mi kiedykolwiek cokolwiek odpowiesz.
> I vice versa oczywiście.

Co "i vice versa"? Dlaczego znowu za mnie się wypowiadasz? Może ja mam
jakieś oczekiwania! ;)

> hmm...
> Myślałem, że to forma grzecznościowa,

Formą grzecznościową byłoby może zaproponowanie EOTu, natomiast
napisanie EOT i oczekiwanie, że druga strona się do niego bezwzględnie
zastosuje jest po prostu niegrzeczne.

> Którą rozmówca stosownie uprzejmie respektuje,
> tak jak pozostałe akronimy netykiety.

Jak napiszę LOL, to się zaczniesz tarzać ze śmiechu?

Ewa

87. Data: 2010-04-17 17:48:17

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jak napiszę

ROTFL

88. Data: 2010-04-17 18:55:28

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Analogicznie jak przy EOT, że nie chcesz kontynuować rozmowy.

OK, to przystaję na ten EOT.

Ewa

FATUM
To się stało.