Re: Test wytrzymałości złotego Basaka;)

Data: 2004-11-16 15:29:42
Temat: Re: Test wytrzymałości złotego Basaka;)
Od: "Marzena" <k...@p...fm>

Ja usztywniam zwykłą mąką ziemniaczaną :)
W kubeczku robię zawiesinę z ok.3 łyżek mąki i zimnej wody.Potem zawiesinę
wlewam do garnka z gotującą się wodą.Powstaje coś ,co konsystencją przypomina
kisiel :)
Do ciepłego krochmalu daję serwetki i lekko odciskam nadmiar (ale nie
wykręcam ).Rozkładam serwetki na ręczniku i czekam aż wyschną.
Do świątecznych wyrobów ze złotych nici ALTUN BASAK robię nieco mocniejszy
krochmal,bo nici są syntetyczne i dość oporne,ale do wyrobów z bawełny
(MONIKA,SNEHURKA) może być słabszy krochmal ,np 2 łyżki mąki wystarczy.

Mój albumik :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=59602

Marzena

W zeszłym roku popełniłam szydełkiem kilka gwiazdek na choinkę z białego i