Test wytrzymałości złotego Basaka;)

1. Data: 2004-11-15 18:38:55

Temat: Test wytrzymałości złotego Basaka;)
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zmagam się z gwiazdeczką frywolitkowa ze złotych nici Altun Basak
(kto próbował tym robić frywolitki, pewnie wie, czemu "się zmagam";). I
niechcący zrobiłam test wytrzymałości tych nici - usiłowałam pomóc sobie
paznokciem w zamykaniu opornego kółeczka. Melduję, że w chwili obecnej mam
prześliczny rowek głębokości 1 mm na środku brzegu paznokcia;) Za to nitka
ma się świetnie - nienaruszona:)

Pozdrawiam

Kitka, która powinna siedzieć nad zleceniem, ale jej łapki do gwiazdeczek
uciekają:P

1. Data: 2004-11-15 18:40:33

Temat: Re: Test wytrzymałości złotego Basaka;)
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie zmagalam z tym robiac serwetke szydelkowa...
tja...
wiem co czujesz;)
Madziak robiacy juz drugi metr firanki na szydelku;)

1. Data: 2004-11-15 18:49:38

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak z pewnością ,złote nici Basaka to baaaaaardzo solidne i mocne
nici.Przecięłam skórę na palcu przy robocie serwety ,usiłując zerwać
nitkę ...no ale tak głupota nie boli....ale za to palec tak :)

Marzena

1. Data: 2004-11-15 18:51:13

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam z tego serwetkę szydełkową na swoim koncie... pierwszą i ostatnią,
reszte nici wykorzystuję do wykańczania gwiazdek, aniołków i dzwonków :0)

Powodzenia i cierpliwości
Gosia

p.s. Skończyłam dziś golf dla siebie, jest zszyty( a to sukces nielada) i
wzięłmam się za szal, sweterek dla Zuźki no i dalszy ciąg aniołków i ...

1. Data: 2004-11-15 19:38:18

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

co tam paznokiec....odrosnie
ja ostatnio chowalam nitki przy gwiazdkach z tegoz Basaka i zebami igle
wyciagalam, teraz mam rowek na igle w jedynce :(........ i cos mi mowi, ze
nie odrosnie

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-15 21:39:00

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie z tych nici, tyle, ze z granatowych i nie narzekam..... Dobrze mi sie
robi...
Jest faktycznie bardzo mocna - zszylam nawet rozdarta poduche w kanapie i
trzyma !!
--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-15 22:54:12

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O tak dziewczyny te nici sa naprawde mocne - probowalam zerwac kiedys nitke na
kilka sposobow wyżej wymienionych przez Was wszystkie. Próbowałam to z
białymi - jednak dwa razy sie zastanowiłam jeśli chodzi o te złote ... i
poszłam po rozum do głoy a także postanowiłam podnieść moje mocno
ścierpnięte ...4 litery i pofatygowałam sie do kuchni po sprzęt typu nożyczki.
Wyszłam bez szwanku tym razem , ale musiałam wcześniej pokaleczyć palce i
odnieść tp. obrażenia zanim zrozumiałam , że co można było zrobić jescze z
Monika , to już z tą nitka raczej nie należy nawet próbować .

Pozdrawiam
Lori znad dwu i półmetrowej firanki :-)

1. Data: 2004-11-16 06:46:23

Od: "Koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, ja jestem bardzo porządną "robótkowiczką" i nożyczki zawsze mam
przygotowane :)) nie ma to jak skromnośc :))))
Mnie oczywiście nici spadły z kłębka, zrobiły się dwa wielkie gluty i
zwijałam to dwa dni!!! Teraz czekam aż mój luby zrobi mi z pudełek CD takie
szpuleczki jak tu kiedyś były pokazane. Tylko musze poszukać w historii.

Ja jestem tak ambitna (zżera mnie po prostu ambicja), że z tych niteczek
robię sobie kołnierzyk do wieczorowej sukienki. pewnie za jakieś dwa lata go
zrobię, bo jest to mikrorobota. Ale ze złotej niteczki wychodzi rzeczywiście
ślicznie!

Pozdrawiam, Koko znad serwetki oczywiście frywolitkowej... a paczwork leży i
płacze.... zimno w pokoju, nie chce mi się siadać do maszyny (a instrukcji do
maszyny dalej nie mam :)

1. Data: 2004-11-16 07:47:59

Od: "AK" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

złoty Basak... a gdzie to można kupić i czy to może się nadawać na gwiazki
na choinkę na szydełku?
Jestem z Nowego Targu i zwiedziłam wszystkie pasmanterie...
Agnieszka

1. Data: 2004-11-16 09:53:38

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam: www.ilonaw.rssystem.pl tam sa moje pudelka :)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

xxx art noveau
[szydełko] nici, ewentualnie j.rosyjski
Sklepy w Czechach
OT: do dziewczyn z okolic Poznania
[szydelko] koniakowskie wzory, ale i tak o stringach, przeżyjecie?