[xxx] urocza dziewczynka-szukam

1. Data: 2004-11-15 20:56:20

Temat: [xxx] urocza dziewczynka-szukam
Od: "Mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama słodycz...
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=34192&PhotoID=389258
Ostatnio urzekły mnie takie dziewczynki, czy ktoś jest w posiadaniu tego
schematu czy na moją zgubę znów natrafiłam na kanwę drukowaną?

Jeśli kogoś też zauroczy ten obrazek i zechciałby zostać posiadaczem schematu
proszę nie zamieszczać postów w stylu "czy ja też mogę prosić?" :-)))))
W końcu najbardziej upragniony jest post osoby, która mogłaby podzielić się z
nami schematem.
Pozdrawiam serdecznie wszystkie krzyżykująco-szperające, Mania

1. Data: 2004-11-16 11:12:29

Temat: Re: [xxx] urocza dziewczynka-szukam
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

nie rozumiem Twojego zachowania moze kogos tez zauroczyl ten obrazek i chcialby
aby zanalazl sie w jego zbiorach , a to jedyna mozliwość aby szczesliwy
posiadacz schematu wiedzial z kim ma sie jeszcze podzielić ????????
EWA

1. Data: 2004-11-16 13:00:47

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Jeśli ktoś odpisze Mani "poszło na priva" to możesz się do niego zgłosić.Na
pewno też podzieli się z Tobą schematem
Renata ObornikimWlkp

Test wytrzymałości złotego Basaka;)
xxx art noveau