Test wytrzymałości złotego Basaka;)

1. Data: 2004-11-16 10:38:43

Temat: Re: Test wytrzymałości złotego Basaka;)
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy są różne grubości Basaka? Ja kupiłam koor ecru i mam problem, bo nitka
jest...za cienka jak dla mnie:-( Męczę się i męczę z serwetką, która nie chce
byc ładna...(uzywam nr 1,5 szydełka)

Ola/Warszawa

1. Data: 2004-11-16 13:55:50

Od: "Elzbieta Broda" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku popełniłam szydełkiem kilka gwiazdek na choinkę z białego i
wszystko było dobrze do momentu jak chciałam to usztywnić (frywolitkowe są
sztywne bez dodatkowego krochmalenia). Po zalaniu gwiazdek lakierem do
włosów i wysuszeniu ich w dalszym ciągu były delikatnie mówiąc giętkie. Czym
wy to dziewczyny usztywniacie??
E.B.

1. Data: 2004-11-16 15:29:42

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja usztywniam zwykłą mąką ziemniaczaną :)
W kubeczku robię zawiesinę z ok.3 łyżek mąki i zimnej wody.Potem zawiesinę
wlewam do garnka z gotującą się wodą.Powstaje coś ,co konsystencją przypomina
kisiel :)
Do ciepłego krochmalu daję serwetki i lekko odciskam nadmiar (ale nie
wykręcam ).Rozkładam serwetki na ręczniku i czekam aż wyschną.
Do świątecznych wyrobów ze złotych nici ALTUN BASAK robię nieco mocniejszy
krochmal,bo nici są syntetyczne i dość oporne,ale do wyrobów z bawełny
(MONIKA,SNEHURKA) może być słabszy krochmal ,np 2 łyżki mąki wystarczy.

Mój albumik :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=59602

Marzena

1. Data: 2004-11-18 15:54:56

Od: "akna74" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

no własnie gdzie można go kupic? moze w wysyłkowej jakiejs? pomózcie?;-)

xxx art noveau
[szydełko] nici, ewentualnie j.rosyjski
Sklepy w Czechach
OT: do dziewczyn z okolic Poznania
[szydelko] koniakowskie wzory, ale i tak o stringach, przeżyjecie?