| « poprzedni wątek | następny wątek » |
31. Data: 2007-10-16 10:17:50
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?miranka napisał(a):
>> To jeszcze dorzuć, że kwadrat jest prostokątem, to dzieci chyba w V
>> klasie przerabiają.
> Racja, ale tego to autor chyba w ogóle nie wziął pod uwagę.
Ten autor to chyba wielu rzeczy nie wziął pod uwagę.
Swoją drogą interesuje mnie co to był za test, może ma więcej takich
zadań godnych uwagi.
pozdrawiam
Ania
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
32. Data: 2007-10-16 12:40:13
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?Qrczak wrote:
> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl>
> napisał w wiadomości news:ff0kta$lcu$2@nemesis.news.tpi.pl...
>>> Qra, ale ja z matematyki to naciąganą tróję miałam
>>
>> Przepraszam, ale widać ;)
>
> Nie przepraszaj. To nie Twoja wina.
>
> Qra, ja się tego nie wstydzę wcale, nadrabiam w inny sposób
To się chwali.
Teli.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
33. Data: 2007-10-16 12:51:23
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
> Foti, jesteś genialna, bo potrafiłaś prosto i w paru słowach ująć to, co
> ja próbuję od kwadransa.
> Jacek
Figury przystające mają to samo pole powierzchni,
kąty i długości pomiędzy odpowiadającymi sobie punktami w obydwu figurach.
Ot i cała zagadka rozwiazana :)
Patka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
34. Data: 2007-10-16 12:57:07
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Użytkownik "Patka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ff2c4j$lm7$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
>> Foti, jesteś genialna, bo potrafiłaś prosto i w paru słowach ująć to, co
>> ja próbuję od kwadransa.
>> Jacek
>
> Figury przystające mają to samo pole powierzchni,
> kąty i długości pomiędzy odpowiadającymi sobie punktami w obydwu figurach.
>
> Ot i cała zagadka rozwiazana :)
Więc jakie rozwiązanie?
Sylwia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
35. Data: 2007-10-16 12:59:18
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:ff2cfg$qn6$1@node1.news.atman.pl...
>
> Użytkownik "Patka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:ff2c4j$lm7$1@news.onet.pl...
>>
>> Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
>>> Foti, jesteś genialna, bo potrafiłaś prosto i w paru słowach ująć to, co
>>> ja próbuję od kwadransa.
>>> Jacek
>>
>> Figury przystające mają to samo pole powierzchni,
>> kąty i długości pomiędzy odpowiadającymi sobie punktami w obydwu
>> figurach.
>>
>> Ot i cała zagadka rozwiazana :)
>
> Więc jakie rozwiązanie?
Dziecko Jacka wróci ze szkoły, to się dowiemy :-)
Qra
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
36. Data: 2007-10-16 13:28:20
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message
news:ff0b8i$r2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zadanie z testu dla klasy VI:
> Ile prostokątów można ułożyć z 6 jednakowych (przystających) kwadratów?
IMHO - jesli nie jest napisane "z maksymalnie 6" albo "co najwyzej 6" to
nalezy rozumiec ze "z dokladnie 6".
--
Axel
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
37. Data: 2007-10-16 13:58:36
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał
w wiadomości news:ff2ea4$649$1@inews.gazeta.pl...
> "Jacek" <m...@w...pl> wrote in message
> news:ff0b8i$r2$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Zadanie z testu dla klasy VI:
>> Ile prostokątów można ułożyć z 6 jednakowych (przystających) kwadratów?
>
> IMHO - jesli nie jest napisane "z maksymalnie 6" albo "co najwyzej 6" to
> nalezy rozumiec ze "z dokladnie 6".
To nadal pozostawia pole do interpretacji.
Np. czy z tych dokładnie sześciu wszystkie mają być w tym samym
prostokącie? ...czy też np. można ułożyć dwa prostokąty, 1x2 i 2x2?
I czy przy takim rozumieniu zadania pojedynczy kwadratowy kafelek
liczy się jako "ułożony prostokąt", czy nie? ...bo jeśli tak,
to można ułożyć od jednego do sześciu prostokątów, a jeśli nie,
to tylko od jednego do trzech.
A w ogóle z zadania nie wynika, czy "różne" czytać należy
przedszkolnie czy matematycznie, tzn. czy prostokąty są utożsamiane
przez izometrie, czy nie (czy przystające, ale leżące w różnych
miejscach stołu prostokąty, są różne czy nie).
W przypadku "przedszkolnym" oczywiście liczba układalnych prostokątów
jest ograniczona (choć nadal niejasna - p. wyzej), w przypadku
"matematycznym" oczywiście odpowiedź D - nieskończoność.
Maciek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
38. Data: 2007-10-16 13:59:12
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?Młody wrócił ze szkoły, ale nic nie wie więcej ponad to, co wiedział wczoraj
(mieli zastępstwo).
Tu macie za to link to całego testu:
http://www.ces.org.pl/files/multitest_M6_2006.pdf
Jacek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
39. Data: 2007-10-16 14:00:16
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?cały test macie tu
http://www.ces.org.pl/files/multitest_M6_2006.pdf
Jacek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
40. Data: 2007-10-16 14:04:30
Temat: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?a to klucz odpowiedzi
http://www.ces.org.pl/files/multitest_M6_2006_klucz.
pdf
Jacek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |