Testosteron ????

1. Data: 2001-09-25 18:21:30

Temat: Testosteron ????
Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

HI
Jaki jest prawidłowy poziom testosteronu u faceta w wieku 24 lat????

Czy sa naturalne sposoby zwiekszenia jego produkcji?
Jesli są to jakie?

Dzieki za posty!

2. Data: 2001-09-25 20:18:36

Temat: Re: Testosteron ????
Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Linda" <L...@p...com> napisał w wiadomości
> HI
> Jaki jest prawidłowy poziom testosteronu u faceta w wieku 24 lat????

Zależnie od przyjętej metody pomiaru, stosowanych markerów, jednostek w
których jednostka badająca podaje wynik. Tak więc po wykonaniu badania, na
kartce jest wynik a na dole lub nadrugiej stronie masz podany zakres z
jednostkami z którym można porównać wynik. W każdym bądź razie posiadanie
super owłosienia wcale nie musi świadczyć o posiadaniu dużego poziomu
testosteronu ale o dużej wrażliwości receptory skóry na ten hormon przy np.
średnim poziomie tego ostatniego.

> Czy sa naturalne sposoby zwiekszenia jego produkcji?
> Jesli są to jakie?

Jeżeli jest otyły to schudnąć

Sark

3. Data: 2001-09-25 20:22:10

Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

HI
Chciałem w jednostkach ng/dl

> Jeżeli jest otyły to schudnąć

JESTEM SZCZUPŁY!

4. Data: 2001-09-25 21:59:14

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HI
> Chciałem w jednostkach ng/dl

Norma jest szeroka, właściwy poziom testosteronu to wartość pomiędzy 350 -
1000 nanogramów w decylitrze krwi (niektóre źródła obniżają dolną ganicę do
260)

> JESTEM SZCZUPŁY!

I CZEGO KRZYCZY!!!!

NATURALNE SPOSOBY TO:
- NIE PIĆ ALKOCHOLU
- NIE PALIĆ PAPIEROSÓW
- NIE NOSIĆ OBCISLYCH SPODNI I MAJTEK (NAJPEPIEJ TYPU BOKSERKI I LUŻNE
SPODNIE - CHODZI O WŁĄŚCIWE UKRWIENIE JĄDER)
- DIETA BOGATA W JARZYNY
-WITAMINKA E
- NIEUNIKAĆ WIDOKU ŁADNYCH I SEKSOWNYCH KOBIET

Pozdrawiam
Sark

5. Data: 2001-09-26 07:29:41

Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2001-09-26 11:18:44

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do

Dokładnie zakres ten wygląda tak (2,6-15,9 ng/ml lub 260 -1590 ng/dl) a w
okresie intensywnego rozwoju chłopców (burzy hormonalnej) to skacze nawet
nawet i do 2000ng/dl. Jego poziom zmienia się także podczas dnia. Gdzieś tak
po 40-ce odnotowuje się spadek poziomu o 1% rocznie.

1litr=10decylitrów
1ml=0,01dl
1dl=100ml

Sark

7. Data: 2001-09-26 12:41:28

Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> nawet i do 2000ng/dl. Jego poziom zmienia się także podczas dnia.
A W wieku 24 lat ile mam być w ng/dl?

8. Data: 2001-09-26 14:35:16

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A W wieku 24 lat ile mam być w ng/dl?
A ile masz ?

9. Data: 2001-09-26 15:02:46

Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz ?
ok 500

10. Data: 2001-09-27 09:47:12

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok 500

Czyli jak najbardziej mieścisz się w normie, poniżej cytat z "zachodu"
(zwróć uwagę na sformułowanie "normal" oraz "generally acceptable range")

///// What is a "normal" level of testosterone?
There is a range of values that indicates a "normal" blood level of
testosterone. Testosterone levels vary from hour to hour, so fluctuations
can be seen in men with no apparent problems. However, doctors check to see
if a man's blood testosterone level falls into a generally acceptable range
of values [about 300 to 1,200 nanograms per deciliter (ng/dl) depending on
the laboratory values]. Generally, the highest testosterone levels occur in
the early morning hours, so measurements often are taken at this time.//////

Jak widzisz podany tutaj zakres jest znowu trochę inny ale w każdym z nich
twó wynik się mieści. Jeżeli zauważyłeś jakieś inne niepokjące objawy to
najlepiej poddac się bezpośrediemu obglądowi przez lekarza specjalistę, w
tym przypadku androloga. Dobrze jest też powtórzyć badanie za jakiś czas i
może także w innym laboratorium

I jeszcze inne spojrzenie na zagadnienie

Male:
7 mos-9 yrs (Tanner Stage I): < 30 ng/dL
10-13 yrs (Tanner Stage II): < 150 ng/dL
14-15 yrs (Tanner Stage III): 100-320 ng/dL
16-19 yrs (Tanner Stage IV, V): 200-970 ng/dL
20-39 yrs: 400-1080 ng/dL <<<<------------------- Twój przedział wiekowy,
500 ng/dL mieści sie w tej normie
40-59 yrs: 350-890 ng/dL
60 yrs & over: 350-720 ng/dL

I kilka opinii co wpływa na poziom testosteronu, co może obniżać jego poziom

/////Testosterone levels change considerably throughout the day with the
highest levels being found in the morning and then decreasing throughout the
day. Testosterone levels are also affected by social situations and stress.
Poor diet, lack of sleep, overexertion, and mental strain can all reduce
your testosterone levels./////

/////While there has been some controversy regarding how drinking alcohol
reduces your current testosterone level, there is agreement that periods of
excessive alcohol consumption can permanently lower a man's testosterone
level. //////

Pozdrawiam
Sark

usuniecie blizny