Testosteron ????

11. Data: 2001-09-27 10:13:00

Temat: Re: Testosteron ????
Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A co zwieksza jego poziom
Dużo śpi
Nie pije alkoholu
Jestem szczupły
(może troche stresu STUDIA:)))
Mieszcze sie w dolnej granicy a co zrobić żeby zmieścić sie e górnej????

12. Data: 2001-09-27 19:09:19

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Linda" <L...@p...com> napisał w wiadomości
> A co zwieksza jego poziom

Z naturalnych, to co już napisałem (może ktoś coś jeszcze doda) a jeżeli
chodzi o farmakologiczne to tylko jeżeli leakarz stwierdzi taką potrzebę.

> Dużo śpi
> Nie pije alkoholu
> Jestem szczupły

Czyli matka natura nie postanowiła zrobić z Ciebie umięśnionego supermena
:-))

> (może troche stresu STUDIA:)))

No, generalnie to prowadzisz sie dobrze :-)) stress na studiach może mieć
pewien wpływ a i w póżniejszym zawodowym życiu też go nie zabraknie a pewnie
będzie więcej.

> Mieszcze sie w dolnej granicy a co zrobić żeby zmieścić sie e górnej????

A skąd te ambicje i obawy. Wyglądasz mi na studenta kierunku technicznego
przejętego wartościami liczbowymi a tymczasem ty po prostu tak
(prawdobodonie) masz. Poziom tych i innych hormonów podlega w organiźmie
regulacji na drodze sprzężenia zwrotnego.
Powtarzam jeszce raz, jeżeli coś cię niepokoi, to tak jak napisałem - do
lekarza specjalisty, niech zobaczy, może zleci dodatkowe badania.

Pozdrawiam

Z mojej strony EOT

Sark

usuniecie blizny