Testy PCR są do d...y.

11. Data: 2022-02-25 21:32:16

Temat: Re: Testy PCR są do d...y.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Am 25.02.22 um 15:46 schrieb FEniks:
>> W dniu 25.02.2022 o 14:37, XL pisze:
>>> https://www.pokoleniex.com/swiat/2021/04/07/sad-w-au
strii-wydal-wyrok-testy-pcr-nie-nadaja-sie-do-diagno
zowania-zakazenia-wirusem-sars-cov-2/

> Testy moga być zawodne, nawet PCR. U nas badano kilka róznych produktów,
> które mozna dostać w sklepach i aptekach, i niektóre chyba sa zawodne,
> szczególnie jak sie robi w domu, nie wiem nawet jakie, bo mi sie nie
> chce sprawdzać na opakowaniach, które mam w domu.
>
> Nie opisze tez jak nas testowano przed wyjazdem z Entebbe (Uganda), mam
> nawet certyfikat z laboratorium uniwersyteckiego, a zapłaciłem coś ponad
> 100 euro. Goryli i szympansów chyba nie zaraziliśmy?
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/51818264688/i
n/album-72177720295930264/

> Ale było, mineło, zastanawia mnie tylko inna rzecz. Nie było pandemii,
> była moze jakaś grypka, ale skad sie wzieła ta rekordowa nadumieralność
> (chyba tylko Albania była w Europie lepsza), skad taka ilość
> nieboszczyków, prawie porównywalna z Niemcami (jeszcze tydzień, dwa i
> bedie wiecej)?
>
> https://www.worldometers.info/coronavirus/

W Polsce - wzięła się z niezgłaszania się chorych do szpitali w związku z
innymi schorzeniami, niż kowid.
Z wstrzymania planowych operacji.
Z traktowania niezaszczepionych w lecznictwie jako balastu, niegodnego żyć
(i są z tego coraz liczniejsze relacje).
Z zamknięcia POZ ?
Z braku leczenia początkowej fazy infekcji amantadyną.
Z wykańczania ludzi respiratorami na oddziałach kowidowych - przy
kompletnym braku leczenia respirator stał się jedynym podejmowanym
działaniem w sytuacji przetrzymywania ludzi w pogarszającym się stanie na
oddziałach kowidowych BEZ SKUTECZNYCH LEKOW - przeżywał tylko ten, kto sam
się obronił.
Itp.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

12. Data: 2022-02-25 21:36:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
strii-wydal-wyrok-testy-pcr-nie-nadaja-sie-do-diagno
zowania-zakazenia-wirusem-sars-cov-2/

3/Verwaltungsgericht_FPOe-Versammlung.pdf

> Że pozew był, to akurat wierzę.

Pozew to najmniej ważne - ważny jest wyrok i jego zawartość odnośnie
nieprzydatności testów PCR w diagnostyce covid.
Co to oznacza?
Że miliony ludzi błędnie zakwalifikowano jako zakażonych - niszcząc im
życie, zdrowie i psychikę.
Że tysiące ludzi umarło nieleczonych na choroby podstawowe z powodu we.
błednej kwalifikacji.
ŻE DANE LICZBOWE, na których podstawie zbudowano sanitarny terror, są o de
potłuc!

13. Data: 2022-02-26 00:43:08

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.02.22 um 21:12 schrieb FEniks:

> Pewnie są, ale raczej w drugą stronę.

> Czy to naprawdę dziwi? W naszych statystykach leczenie różnych chorób
> wypada znacznie gorzej, więc czemu leczenie covidu nie miałoby jak
> wyglądać?

Jeszcze o testowaniu. Znowu pojechałem do miasta i znowu w róznych
miejscach zauwazyłem punkty testowania. Codziennie pozytywne wyniki
dostaje ok 200 osób, ale w szpitalach jest spokój, od miesiecy nikt nie
umarł na covid, a dzisiaj przeczytałem, ze burmistrz roześle obywatelom
95 tys listów informujacych w kilku jezykach (niemieckim, francuskim,
włoskim, tureckim, arabskim, rosyjskim i chińskim) o szczepieniach oraz
zachecajacych do nich. Pisza tez ze starsi ludzie i pracujacy w zawodach
medycznych beda mogli po 3 lub 6 miesiacach szczepić sie po raz czwarty
(booster). Ok 80% zostało dwukrotnie zaszczepionych i 60% trzykrotnie.

Słuzba zdrowia (szpitale, gabinety lekarskie) działa bez zakłóceń:
chcesz do lekarza, to dzwonisz i ustalasz termin lub zamawiasz recepte /
skierowanie, coś sie przytrafi, to ladujesz w szpitalu, a tam cie lecza
(wcześniej masz test). A jeśli chodzi o fitness, to od poczatku pandemii
tylko tydzień lub dwa były zamkniete. Ale wszedzie nosi sie maseczki
FFP2 - w sklepach, bankach, autobusach, pociagach, bibliotece (trzeba
jeszcze certyfikat), pracy, u lekarza, na fizykoterapii itd.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????

14. Data: 2022-02-26 01:43:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2022 o 21:36, XL pisze:

> Że miliony ludzi błędnie zakwalifikowano jako zakażonych - niszcząc im
> życie, zdrowie i psychikę.

Czyli twierdzisz, że ludziom wychodziły błędne testy, że są zakażeni, a
nie są. I ci niezakażeni brali amantadynę żeby zwalczyć wirusa, którego
nie mieli.
A potem twierdzili, że amantadyna działa, bo zwalczyła wirusa, którego
nie mieli.
Logiczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Testy PCR - nie trzeba grzebać w nosie.
Wiatromierz dziś wskazał ...
Amantadyna!
Cvietia, czytaj mnie, czytaj :)
Dzień, w którym 4000 Żydów nie przyszło do pracy.