Testy na obecnosc narkotykow

1. Data: 2004-12-16 14:07:32

Temat: Testy na obecnosc narkotykow
Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcialbym sie dowiedziec gdzie wykonywane sa testy
na obecnosc narkotykow we krwi (w spitalu?), ile to kosztuje (tak
orientacyjnie) i do jakiego czasu wsteacz "sprawdzaja".
Czy jest rozroznienie na rozne narkotyki? Czy tylko jeden test
na wszystko drugi?

Dzieki za odp.

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

2. Data: 2004-12-18 09:51:30

Temat: Odp: Testy na obecnosc narkotykow
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> orientacyjnie) i do jakiego czasu wsteacz "sprawdzaja".
> Czy jest rozroznienie na rozne narkotyki? Czy tylko jeden test

Z tego co wiem sa w zwykłej aptece kosztuje około 50 złotych i wykrywa 4 czy
5 podst. narkotyków, jest bardzo skuteczny jesli cpałes/as lub cpało twoje
dziecko to napewno to wykryje(wykrywa marihuane, amfe, LSD, pochodne
morfiny, heroine, kokaine) robi sie go z rana, najczesciej potrzbny jest
mocz poranny osoby ktora jest podejzana....:)
Pozdrawiam.
Looca

3. Data: 2004-12-19 20:47:23

Temat: Re: Testy na obecnosc narkotykow
Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Looca podszywający się pod maila l...@p...fm po ciężkich
przejściach naskrobał:

[ciach]
> [...]
> marihuane, amfe, LSD, pochodne morfiny, heroine, kokaine) robi sie
> go z rana, najczesciej potrzbny jest mocz poranny osoby ktora jest

chodzi o to ze potrzebny jest jak najdluzszy czas sprawdzania wstecz...
a poza tym test z krwi sprawia wrazenei bardziej wiarygodnego.
Dosc istotne jest aby bylo czasno na bialym ze ktos jest "czysty"
(bo tak jest ale zostal bezpodstawnie posadzony...)
Dalej nie wiem gdzie taki test mozna wykonac...

> Pozdrawiam.
> Looca

Zdraviam!

--