wrastający paznokieć?

1. Data: 2004-12-16 14:06:53

Temat: wrastający paznokieć?
Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy można coś robić domowo na początki wrastającego paznokci - lekkie
zaczewienienie i ból? Czy lepiej od razu po pomoc, a jeśli tak, to czy do
lekarza czy można do kosmetyczki?
aga

2. Data: 2004-12-16 18:08:27

Temat: Re: wrastający paznokieć?
Od: Patryk <p...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gagatka wrote:

> zy można coś robić domowo na początki wrastającego paznokci - lekkie
> zaczewienienie i ból? Czy lepiej od razu po pomoc, a jeśli tak, to czy do

chyba na poczatek moczyc w wodzie z mydlem albo sa jakies inne preparaty
sholla dodawane do wody

> lekarza czy można do kosmetyczki?

moja kuzynka poszla wlasnie z taka sprawa do kosmetyczki i to tylko
pogorszylo sprawe, choc ja poszedlem do chirurga i tez troche namieszal
Moze to nie regula ale zwykli chirurdzy (bylem u 2) nie bardzo wiedza o
paznokciach. Jeden wyslal mnie nawet do dermatologa.
Trzeci chirurg juz specjalizowal sie juz w paznockiach i mial sprzet troche
bardziej somplikowany niz skalpel i nozyczki.
Chciaz moj przypadek byl nietypowy bo chodzilo o maly palec u nogi i
konieczne bylo wypalanie laserem maciezy paznokcia.

--
Patryk

3. Data: 2004-12-16 18:44:56

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk wrote:

> [...]
> Chciaz moj przypadek byl nietypowy bo chodzilo o maly palec u nogi i
> konieczne bylo wypalanie laserem maciezy paznokcia.

Ja mam wycięte kawałek macierzy, strasznie się nacierpiałem przed
zabiegiem, jednak później tydzień pobolało jest spkój, palec się zagoił i
nie ma praktycznie sladu, a miałem kilka szwów !!!

Maciek C

Po co brać leki systematycznie?
prośba o przetłumaczenie
do ginekologów