prośba o przetłumaczenie

1. Data: 2004-12-16 13:49:16

Temat: prośba o przetłumaczenie
Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odebrałam dzisiaj wyniki badania histopatologicznego. Do lekarza wybieram się
jutro, a nie mogę przestać o tym myśleć. Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć
wynik?
Rozpoznanie kliniczne
Abortus incompletus - tu się domyślam, że pewnie poronienie niekompletna,
natomiast dalej jest trudniej. Co znaczy "Wyskrobiny z jamy macicy -Decidua
spongiosa. Villi placentae non repertae."
Jeśli to coś pomoże to zdarzenie to miało miejsce w 6 tyg. ciąży.
Co to oznacza dla mnie na przyszłość? - czy będę mogła mieć jeszcze dzieci,
czy każda następna ciąża będzie zagrożona.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.