Testy psychologiczne

1. Data: 2002-09-14 11:27:23

Temat: Testy psychologiczne
Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam bardzo wielką i pilną prośbę.
Poszukuję pilnie testów psychologicznych na rozmowę kwalifikacyjną.
Chciałbym wypaść dobrze ... Może mógłby mi ktoś pomóc ...
Ewentualnie jak takie coś wygląda w praktyce i czego się mam spodziewać...

Jeśli masz jakieś testy lub możesz polecić jakieś profesjonalne strony www
na temat testów psychologicznych - prześlij proszę.

Pozdrawiam i życzę dużo dobrego

Juka
s...@w...pl
http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/

1. Data: 2002-09-15 09:24:36

Temat: Re: Testy psychologiczne
Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale lipa

1. Data: 2002-09-16 07:19:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo wielką i pilną prośbę.
> Poszukuję pilnie testów psychologicznych na rozmowę kwalifikacyjną.

N-ty raz - profesjonalne testy psychologiczne znajdziesz np. w pracowni testów
psychologicznych na Wydzile Psychologii UW, ale dostępne są one dla osób z
dyplomem lub dla studentów psychologii. Sorry.

> Chciałbym wypaść dobrze ... Może mógłby mi ktoś pomóc ...
> Ewentualnie jak takie coś wygląda w praktyce i czego się mam spodziewać...

W praktyce - najważniesza jest szczerość. Na różne stanowiska szuka się różnych
ludzi, więc często nawet jak znasz test to nie wiesz, jakie cechy uznano za
istone w procesie rekrutacyjnym, jacy ludzie będą "punktowani". No wiadomo, że
handlowiec musi być bardziej ekstrawertywny, asystentka dokładna, a informatyk
musi mieć wiedzę, ale czasami na jakieś stanowisko szuka się osoby, która
dobrze będzie działać w określonej atmosferze, środowisku pracy, którego
przecież nie zna. Trudno przewidzieć, jaki "profil" sobie rekrutatorzy
wymyślili :)

Pozdrawiam
kohol
http://kohol.blog.pl